احمدی نژاد: آقای دستگاه قضایی اگر سند داری علنی برگزار کن، سند منتشر کن

احمدی نژاد: آقای دستگاه قضایی اگر سند داری علنی برگزار کن، سند منتشر کن
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

احمدی نژاد: «آقای دستگاه قضایی اگر سند داری علنی برگزار کن، سند منتشر کن»

آگهی

محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور سابق ایران با انتشار پیامی ویدیویی در پایگاه خبری دولت بهار به ادامه بازداشت حمید بقایی، معاون سابق خود و اسفندیار رحیم‌مشایی، رییس دفترش اعتراض کرد.

آقای احمدی‌نژاد «تبعات این نحو اداره کشور و این رفتار قضایی» را به عهده کسانی می‌داند که «دارند این کار را انجام می دهند یا سکوت می کنند یا تبلیغ و توجیه می کنند».

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

پیش از این پایگاه خبری دولت بهار، پیام صوتی را از حمید بقایی منتشر کرد که در آن اعلام کرده بود: « به محض رسیدن به زندان حتما اعتصاب غذا می‌کنم و تا پای جانم در این مسیر می‌مانم تا شهید شوم».

رییس جمهور سابق ایران با اشاره به انتشار فیلمی توسط قوه قضائیه اذعان می‌دارد که اتهامات اقتصادی آقای بقایی «بحث سیاسی» است و اضافه می‌کند:«آقای دستگاه قضایی اگر سند داری علنی برگزار کن، سند منتشر کن».

هفته گذشته خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه ایران، ویدئویی منتشر کرد که در آن تعدادی از مدیران زیر نظر حمید بقایی، رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی و معاون وقت رئیس جمهوری، او را متهم به «اختلاس» و «تبانی درمعاملات دولتی» می‌کردند.

رییس‌جمهور سابق ایران در پیام خود علاوه بر اعتراض به برخورد با معاونان سابق خود و نزدیکانش‌، از وضعیت کلی کشور و نحوه اداره آن انتقاد می‌کند و می‌گوید «البته این شرایط عوض می‌شود» و «وضع به نفع ملت ایران» تغییر خواهد کرد.

پیش از این نیز پایگاه خبری دولت بهار، از ارسال دو نامه از رییس جمهور دولت نهم و دهم به رهبر ایران، سیدعلی خامنه‌ای در روزهای ۳۰ بهمن ماه و ۲۲ اسفند خبر داده بود که شامل پیشنهادات احمدی‌نژاد برای اصلاح امور کشور و برون رفت از وضع پیچیده ایران است.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازداشت و تعلیق احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت تکذیب شد

احمدی‌نژاد: رهبری باید پاسخگو و مسئول باشد

فراخوان احمدی‌نژاد: کسانی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند پرونده‌ خود را ارسال کنند