فراخوان احمدی‌نژاد: کسانی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند پرونده‌ خود را ارسال کنند

فراخوان احمدی‌نژاد: کسانی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند پرونده‌ خود را ارسال کنند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

محمود احمدی نژاد در فراخوانی از مردم خواست در صورتی که از سوی قوه قضاییه مورد ظلم قرار گرفته‌اند پرونده‌های خود را به ای‌میل رسمی وی ارسال کنند.

آگهی

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق ایران با انتشار فراخوانی که سایت دولت بهار آنرا منتشر کرده از کسانی که در پرونده‌های قضایی «مورد ظلم و احجاف قرار گرفته اند» خواسته است که محتوای پرونده خود را به همراه اسناد مرتبط به دفتر او ارسال کنند.

رئیس جمهوری سابق ایران در این فراخوان از مردم خواسته است که پرونده‌های ارسالی باید حاوی نام شاکی، نام متشاکی، شعبه دادگاه رسیگی کننده، موضوع شکایت، لایحه دفاعیه، حکم دادگاه بدوی و تجدید نظر، تصویر کارت ملی و نشانی شاکی باشد.

سایت دولت بهار که مواضع احمدی نژاد و نزدیکان وی را منتشر می‌کند از مردم خواسته است که پرونده خود را به نشانی تلگرام رسمی دفتر محمود احمدی نژاد یا ای‌میل رسمی وی ارسال کنند.

محمود احمدی نژاد چند ماهی است که حملاتش را به قوه قضاییه تشدید کرده است. با دستگیری حمید بقایی و اعلام اعتصاب غذای وی در زندان و همچنین دستگیری اسنفدیار رحیم مشایی، احمدی نژاد بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد که «کاخ آرزوهای ظالمان بسیار سست است و تردید نداریم که بهار در راه است.»

همچنین در تازه‌ترین مطلب سایت دولت بهار با اشاره به وصیت حمید بقایی برای دفن پیکرش در کنار شهدای قیام ۳۰ تیر، مطلبی با تیتر «۳۰ تیر؛ قیام مردم برای بازگشت دکتر مصدق به نخست وزیری» منتشر کرده است.

فراخوان تازه محمود احمدی نژاد را می‌توان مرحله دیگری از رودرویی رئیس جمهوری پیشین با قوه قضاییه به شمار آورد.

تا این لحظه واکنشی از سوی مقامات قضایی به این فراخوان منتشر نشده است. با این حال در مقاله‌ای در سایت رجا نیوز نامه‌های احمدی نژاد دعوت به دیکتاتوری تفسیر شده و نویسنده نتیجه گرفته:‌ «اولاً نامه‌های احمدی نژاد، خود مصداق دیکتاتوری دیگری است، تمام نامه دیکته کردن است، آن هم نه به ملت یا مسئولین که حتی خطاب به رهبر. ثانیاً تلاش شده به بدترین شکلی، وضعیت نظام و جامعه سیاه جلوه داده شود تا با به انفعال کشاندن رهبری، او را وادار به واکنش‌هایی از جنس واکنش‌های رضاخان و محمدرضا و حتی دیکتاتورهای بعد از انقلاب بنماید. و رهبری به همه اینها نه گفت.»

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

احمدی نژاد: آقای دستگاه قضایی اگر سند داری علنی برگزار کن، سند منتشر کن

احمدی نژاد: اگر رهبری زمانی چیزی گفت و شما نظر دیگری داشتی باید بمیری؟

مصاحبه اختصاصی یورونیوز با محمود احمدی نژاد