کاربر مشهور توئیتر؛ قربانی حمله مرگبار منچستر

کاربر مشهور توئیتر؛ قربانی حمله مرگبار منچستر
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

مارتین هِت یکی از قربانیان حمله منچستر آرنا بود. پس از اعلام مفقود شدن او در ساعات اولیه تعداد زیادی از کاربران اینترنت برای یافتن او به تکاپو افتادند. مارتین پیش از این نیز یکی از چهره های شبکه های اجتماعی بود و چندین بار در در برنامه های تلویزیونی نیز حضور داشت.

جیسون منفورد، کمدین مشهور بریتانیایی از جمله کسانی است که بدنبال اطلاع از سرنوشت این جوان هستند.

دلیل شهرت آقای هِت، تلاش او برای کمک به مادرش در نوامبر سال گذشته بود. مادر مارتین که نمایشگاهی از محصولات دست ساز و عروسکهای بافتنی خود برگزار کرده بود به او پیام می فرستند که هیچکس چیزی از او نخریده است.

My mum has set up her own stall at a craft fair and has messaged me to say she hasn’t sold anything yet and my heart is breaking pic.twitter.com/cdzHn77pM5

— Martyn (@martynhett) November 26, 2016

نوامبر سال گذشته مارتین هِت، تصویری از کارهای دستی مادر خود را در حساب کاربری توئیترش منتشر کرد و گفت که از اینکه او فروشی نداشته دلشکسته است. ریتوئیت کردن این عکس توسط کابران، مشتریان زیادی را برای مادر این جوان به همراه داشت.

I’ve just found out she has her own Depop shop, I’m obsessed pic.twitter.com/V8GOTB54hb

— Martyn (@martynhett) November 29, 2016

این داستان دلگرم کننده توجه رسانه ها و برنامه سازان تلویزیون را به خود جلب کرد تا جایی که شبکه بی بی سی، ویدئویی از داستان آنها تهیه کرد.

My iconic mum’s book has been featured on the BBC, I honestly couldn’t be prouder! You can buy it here: https://t.co/TKypH6mjGdpic.twitter.com/7HkQvKysbi

— Martyn (@martynhett) April 25, 2017

تعداد زیادی پیام های تسلیت و اظهار تاسف از کشته شدن مارتین در حادثه انفجار انتحاری در منچستر، در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر منتشر شده است. راسل هیوارد؛ شریک زندگی او می گوید: «او جهان را همانگونه ترک کرد که زندگی می کرد، در مرکز توجه ها.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟

نماینده محافظه‌کار بریتانیایی بخاطر انتساب «اسلامگرایی» به شهردار لندن از حزبش تعلیق شد