Newsletter خبرنامه Events مناسبت ها پادکست ها ویدیو Africanews
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

کارکنان به گروگان گرفته شده سازمان ملل در جمهوری دموکرتیک کنگو آزاد شدند

کارکنان به گروگان گرفته شده سازمان ملل در جمهوری دموکرتیک کنگو آزاد شدند
Copyright 
نگارش از Euronews
تاریخ انتشار
همرسانی نظرها یورونیوز را در گوگل دنبال کنید
همرسانی Close Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو: Copy to clipboard لینک کپی شد!

به گفته سازمان ملل متحد ۱۶ نفر از کارکنان این نهاد که در جمهوری دموکراتیک کنگو به گروگان گرفته شده بودند، آزاد شده اند.

به گفته سازمان ملل متحد ۱۶ نفر از کارکنان این نهاد که در جمهوری دموکراتیک کنگو به گروگان گرفته شده بودند، آزاد شده اند.

آگهی
آگهی

حدود صد نفر از پناهجویان اهل سودان جنوبی این کارکنان را در پایگاهی در خارج شهر گوما در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو به گروگان گرفته بودند. به گفته یک مقام رسمی سازمان ملل گروگان گیران خواستار انتقال خود به کشور ثالث شده بودند.

بنا به تخمین سازمان ملل متحد حدود سه میلیون نفر از اهالی سودان جنوبی به دلیل درگیری در این کشور مجبور به ترک محل سکونت خود شده اند.

رفتن به میانبرهای دسترسی
همرسانی نظرها یورونیوز را در گوگل دنبال کنید

مطالب مرتبط

داعش: نخستین حمله خود در کنگو را انجام دادیم

سوئیس: درگیری در ژنو هنگام اعتراض ۲۰ هزار نفر به نشست جی۷ و سیاست‌های جهانی

روایت زنان هرات از روزهای سخت افغانستان؛ «حتی حق نداریم آزادانه نفس بکشیم»