انریکه بارسلون را ترک می کند

انریکه بارسلون را ترک می کند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

لوئیس انریکه پس از سه سال هدایت آبی اناری پوشان قصد دارد از سمت خود کناره گیری کند.

آگهی

لوئیس انریکه پس از سه سال هدایت آبی اناری پوشان قصد دارد از سمت خود کناره گیری کند.

سرمربی ۴۶ ساله اف سی بارسلون – که شاگردانش روز چهارشنبه با نتیجه ۶ بر ۱ اسپورتینگ خیخون را در هم کوبیدند- در جریان کنفرانس خبری پس از مسابقه رسما اعلام کرد در پایان رقابت های این فصل لالیگا، باشگاه را ترک خواهد کرد.

پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلون که اینک هدایت منچستر سیتی را بر عهده دارد نسبت به خبر کناره گیری لوئیس انریکه، دوست و جانشین خود اینگونه واکنش نشان داد: «به عنوان هوادار بارسلون و فردی که علاقه قلبی به این تیم دارد بسیار متاسفم. شنیدن این خبر ناراحت کننده است زیرا ما یک مربی فوق العاده را در بارسلون از دست می دهیم. او از نظر شخصیتی و کاراکتر کم نظیر است و طی سه سال هدایت این تیم به همراه بازیکنانی فوق العاده فوتبالی دیدنی را به نمایش گذاشت.»

انریکه یکسال پس از بر عهده گرفتن هدایت بارسلون در سال ۲۰۱۴ موفق شد برای دومین بار در تاریخ این باشگاه پس از گواردیولا، سه عنوان قهرمانی لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان را در یک فصل به کارنامه افتخارات کاتالان ها اضافه کند.

انریکه که خود سابقه بازی در بارسلون را دارد در دومین سال هدایت این تیم نیز به موفقت های خود ادامه داد و هر دو جام قهرمانی لیگ و حذفی را با این تیم فتح کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لوئیس انریکه برای دو سال هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

سایه یک بوسه بر قهرمانی در جام جهانی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا برکنار شد