نخستین پیروزی استفن پترانسل در مسابقات رالی داکار ۲۰۱۷

نخستین پیروزی استفن پترانسل در مسابقات رالی داکار ۲۰۱۷
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ژوان باردا روز چهارشنبه موفق شد در سومین مرحله از رقابت های رالی داکار عنوان نخست بخش موتور را به خود اختصاص دهد.

آگهی

ژوان باردا روز چهارشنبه موفق شد در سومین مرحله از رقابت های رالی داکار عنوان نخست بخش موتور را به خود اختصاص دهد. این راننده اسپانیایی که با هوندا مسابقه می دهد، مسیر ۳۶۴ کیلومتری تعیین شده میان دو منطقه سانتیاگو دوتوکمان و سان سالوادور در شمال آرژانتین را ظرف ۴ ساعت و ۲۲ دقیقه و ۴۱ ثانیه پیمود و بالاتر از سام ساندرلند بریتانیایی بر سکوی نخست ایستاد.

ساندرلند با موتور کِی تی ام همین مسیر را با اختلاف ۱۲ دقیقه و ۲۹ ثانیه به پایان برد تا در نهایت مکان دوم را از آن خود کند. او در جدول کلی رقابت های بخش موتور نیز پایین تر از ژوان باردا در رتبه دوم جای گرفته است.

در بخش اتوموبیل، سه راننده از تیم پژو بر روی سکوی مرحله سوم قرار گرفتند. استفان پترانسل فرانسوی، مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات، مسیر تعیین شده را در ۴ ساعت و ۱۸ دقیقه و ۱۷ ثانیه طی کرد تا بالاتر از کارلوس سنز اسپانیایی در مکان نخست قرار بگیرد.

سباستین لوب فرانسوی، قهرمان جهان در۹ دوره از رقابت های رالی که روز سه شنبه نخستین پیروزی فصل خود را در مرحله دوم این رقابت ها دشت کرده بود در مرحله سوم با ۳ دقیقه و ۸ ثانیه اختلاف نسبت به هموطنش، پترانسل به مکان سوم بسنده کرد. لوب با این وجود همچنان در صدر جدول کلی بخش اتوموبیل رالی داکار جا خوش کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بهای بلیط‌‌های دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا اعلام شد؛ ۶۳۰ یورو برای دیدن مسی در چین

پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و رکوردهایی که جا به جا شد؛ واکنش‌ها به قهرمانی مسی و آرژانتین

روز نخست مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲؛ هلند و آرژانتین گرفتار شگفتی نشدند