آغاز مرحله نخست رالی "آفریقا اکو ریس" در مراکش

آغاز مرحله نخست رالی "آفریقا اکو ریس" در مراکش
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نخستین مرحله از رالی “آفریقا اکو ریس” روز دوشنبه با یک مسابقه ویژه استارت خورد و شرکت کنندگان در گروه های مختلف، رقابت در مسیر ۸۶ کیلومتری تعیین شده را در منطقه ای واقع در جنوب غرب مراکش آغاز…

آگهی

نخستین مرحله از رالی “آفریقا اکو ریس” روز دوشنبه با یک مسابقه ویژه استارت خورد و شرکت کنندگان در گروه های مختلف، رقابت در مسیر ۸۶ کیلومتری تعیین شده را در منطقه ای واقع در جنوب غرب مراکش آغاز کردند.

در بخش موتور، پال آندرس اولِوالسِتِر نروژی که یکی از بخت های اصلی این مسابقه است مکانی بهتر از سوم نصیبش نشد. او با بیش از دو دقیقه اختلاف نسبت به گیو تدی سِلا ، قهرمان و شگفتی ساز مرحله اول از کشور آفریقای جنوبی به کار خود پایان داد. پائولو چچی از ایتالیا که با هوندا مسابقه می داد نیز با شانزده ثانیه اختلاف مکان دوم را از آن خود کرد.

در بخش اتوموبیل، ولادیمیر واسیلیف روس با اتوموبیل مینی خود موفق شد در پایان این بخش از مرحله اول به صدر جدول کلی برود. او رقابت ویژه را با زمان یک ساعت و نه ثانیه به پایان برد. تیِری مانیالدی فرانسوی که با فورد مسابقه می داد با اختلاف یک دقیقه و سه ثانیه نسبت به واسیلیف دوم شد. مکان سوم نیز به ماتیو سرادوری، دیگر راننده فرانسوی تعلق گرفت که ۵ دقیقه دیرتر از صدرنشین این بخش از خط پایان عبور کرد.

اما در بخش کامیون، آندره کارگینف روس با خودوری کاماز سریعترین زمان را به نام خود ثبت کرد. مکان دوم به یاروسلاو والتر از جمهوری چک تعلق گرفت و الیزابت ژسینتو از پرتغال نیز در جایگاه سوم ایستاد.

شرکت کنندگان در رالی “آفریقا اکو ریس” قرار است طی سیزده روز رقابت فشرده، شش هزار کیلومتر مسیر مسابقه را با گذر از مراکش و موریتانی بپیمایند تا در دریاچه صورتی سنگال به این مسابقه پایان دهند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پیروزی نوویل در مسابقات رالیِ کاتالونیا؛ اوژیه صدرنشین باقی ماند

فرمول یک؛ همیلتون روند پیروز‌ی‌ در مسابقات فصل را از دومین گرند پری اتریش آغاز کرد

رالی مراکش؛ ناکامی بزرگ العطیه و پترانسل در مرحله چهارم