واکنش روسیه به تحریم های جدید آمریکا

واکنش روسیه به تحریم های جدید آمریکا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه تحریم های جدید ایالات متحده علیه این کشور را عاملی جهت تخریب روابط میان مسکو و واشنگتن در آستانه روی کار آمدن دولت جدید آمریکا عنوان…

آگهی

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه تحریم های جدید ایالات متحده علیه این کشور را عاملی جهت تخریب روابط میان مسکو و واشنگتن در آستانه روی کار آمدن دولت جدید آمریکا عنوان کرد.

دیمیتری پسکوف با اشاره به پایان گرفتن دوران ریاست جمهوری باراک اوباما تا سه هفته آینده درباره موثر بودن وضع تحریم های جدید ابراز تردید کرد.

وی گفت: «با صراحت و قاطعیت هرگونه ادعا و یا اتهامی را که علیه ما مطرح می شود تکذیب می کنیم. از نظر ما اقدامات دولت کنونی آمریکا متاسفانه نمایانگر سیاست خارجی بی ثبات آنها است.»

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه روسیه را به اتهام حمله سایبری و دخالت در انتخابات و نیز بدرفتاری با دیپلمات های این کشور تحریم و دستور اخراج ۳۵ دیپلمات روس از ایالات متحده را صادر کرده است.

بر اساس تصمیم رئیس جمهوری آمریکا، سرویس امنیت فدرال روسیه و سازمان اطلاعات ارتش این کشور تحریم شده اند. ۳۵ دیپلمات روس اخراج شده نیز ۷۲ ساعت فرصت دارند تا خاک ایالات متحده را ترک کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آمریکا ۳۵ دیپلمات روس را اخراج کرد

گام اجرائی بایدن برای محافظت بهتر از اطلاعات شخصی شهروندان آمریکایی؛ داده‌ها چگونه و به کجا می‌روند؟

آمریکا برای اطلاعاتی درباره یک هکر ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد