تلاش ژاپن برای جذب بیشتر گردشگر

تلاش ژاپن برای جذب بیشتر گردشگر
Copyright 
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سفارت ژاپن در لندن یک نمایشگاه بین المللی گردشگری سازماندهی کرده است.

آگهی

سفارت ژاپن در لندن یک نمایشگاه بین المللی گردشگری سازماندهی کرده است. هدف از برپایی چنین نمایشگاهی جذب بیشتر گردشگران اروپایی و افزایش آهنگ رشد صنعت گردشگری ژاپن است.

ژاپن میزبان بازیهای المپیک توکیو است. این کشور روی این رویداد حساب ویژه ای باز کرده است.

ریوشی ماتسویاما، رییس سازمان ملی گردشگری ژاپن: «پیش بینی می کنیم با آغاز بازیهای المپیک توکیو پذیرای ۴۰ میلیون نفر باشیم. درآمد زیایی از این تعداد به رقم ۸۰ میلیارد دلار می رسد. برای رسیدن به این مهم تلاش می کنیم.»

ژاپن کشور گرانی محسوب می شود. برای جذب بیشتر گردشگر توکیو باید ایجاد تنوع در ارائه خدمات و پایین آوردن هزینه برای گردشگران را در دستور کار قرار دهد.

آلکس سیگل، از آژانس گردشگری «دراگون تریپ» گفت: «راهنماهای گردشگری آژانس ما توریستها را به رستورانهایی هدایت می کنند که ارزان هستند ولی در عین حال منحصر به فرد. به این ترتیب به گردشگران این امکان داده می شود که فرهنگ ژاپن را بدون هزینه زیاد بشناسند.»

تعداد گردشگران اروپایی ژاپن کمتر از توریستهای آسیایی و چینی است. معاون مدیرعامل شرکت هواپیمایی آل نیپون ایرویز در این زمینه می گوید: «ژاپن بیشتر پذیرای گردشگران آسیای جنوب شرقی و چین است تا اروپایی ها. اما تعداد گردشگران اروپایی روندی روبه رشد دارد. سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر مسافر اروپایی جابجا کردیم.»

ژاپن علاوه بر میزبانی بازیهای المپیک در سال ۲۰۱۹ جام جهانی راگبی را نیز برگزار خواهد کرد. این رویداد ورزشی نیز صنعت گردشگری این کشور را تقویت خواهد کرد.

سباستین سام، خبرنگار یورونیوز می گوید: «ژاپن تمایل ندارد تنها بعنوان کشور پیشرفته در زمینه تکنولوژی مطرح باشد. این کشور می خواهد خود را بعنوان یک مقصد گردشگری معرفی کند. برای این منظور افزایش بودجه در نظر گرفته شده است. به نظر می رسد این سیاست مفید بوده، نگاهی به آمار صنعت گردشگری و میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی این موضوع را ثابت می کند. ژاپن می تواند به مقصد گردشگری بزرگی تبدیل شود.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرچم بازیهای المپیک به توکیو میزبان بعدی رسید

مارونوچی قلب تجارت توکیو با ۲۳۰ هزار کارمند و ۴ هزار شرکت

تصویب طرح معمار ژاپنی برای ساخت استادیوم جدید المپیک توکیو