مرسدس سومین قهرمانی متوالی در مسابقات فرمول یک را جشن گرفت

مرسدس سومین قهرمانی متوالی در مسابقات فرمول یک را جشن گرفت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مرسدس به لطف پیروزی های نیکو رُزبرگ و لوئیس همیلتون دو راننده سرشناس خود در رقابت های فرمول یک، چهار مسابقه مانده به اتمام فصل موفق به کسب سومین عنوان قهرمانی متوالی در بخش سازندگان خودرو…

آگهی

مرسدس به لطف پیروزی های نیکو رُزبرگ و لوئیس همیلتون دو راننده سرشناس خود در رقابت های فرمول یک، چهار مسابقه مانده به اتمام فصل موفق به کسب سومین عنوان قهرمانی متوالی در بخش سازندگان خودرو شد.

نیکو رُزبرگ راننده آلمانی این تیم که روز یکشنبه با فتح جایزه بزرگ ژاپن سهم زیادی در این موفقیت داشت می گوید: «حس خاصی است. بسیار افتخار می کنم و همانطور که به همه پرسنل تیم گفتم این نتیجه ثمره تلاش همه آنهاست. من با کمک آنها از این ورزش لذت می برم و رقابت های تعیین خط و مسابقات را هر جا که باشد، می برم. این حس خوبی است.»

رُزبرگ اکنون در صدر جدول رقابت های فصل فرمول یک قرار دارد و از بخت بسیار بالایی برای کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات برخوردار است.

لوئیس همیلتون بریتانیایی نیز که با ۳۳ امتیاز اختلاف رُزبرگ را در صدر جدول تعقیب می کند حس خود را اینگونه بیان کرد: «کافی است به جلو نگاه کرد. چهار مسابقه دیگر باقی است و من ازحمایتی باورنکردنی برخوردارم. ما می خواهیم بسیار قوی فصل را تمام کنیم. به خاطر همه افرادی که طی سالها اینجا به سختی کار کرده اند. هدف واقعی این است.» همیلتون پس از جایزه بزرگ آلمان در اواخر ماه ژوئیه موفق به فتح دیگر مسابقات نشده اما رُزبرگ تاکنون در هفت مسابقه فصل پیروز از پیست خارج شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فرمول یک؛ همیلتون روند پیروز‌ی‌ در مسابقات فصل را از دومین گرند پری اتریش آغاز کرد

فرمول یک؛ همیلتون با فتح جایزه بزرگ بریتانیا رکوردی جدید برجای گذاشت

فرمول یک؛ گرند پری موناکو از نگاه قهرمان سابق جهان