در خبرها آمده بود...

در خبرها آمده بود...
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

آگهی

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

دو راهبه در ایتالیا پس از ترک کلیسا ازدواج کردند

فدریکا و ایزابل دو راهبه ای که سالها در کلیسا مشغول خدمت بودند می گویند عاشق هم شده اند و از ازدواج خود خبر دادند. این دو زن از کلیسای کاتولیک به دلیل دیدگاه سختگیرانه ای که نسبت به همجنسگرایان دارد انتقاد کرده اند.

فدریکا و ایزابل در زمانی که در یک مرکز ترک اعتیاد همکاری می کردند، با هم آشنا شدند. مراسم ازدواج این دو قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود اما آنها وقتی فهمیدند که رسانه ها از زمان برگزاری مراسم ازدواج خبردار شده اند، تصمیم گرفتند این مراسم را یک روز جلو بیندازند و در مراسمی خصوصی با هم ازدواج کردند.

Pinerolo (Torino), due ex suore si sposano https://t.co/DwvLifm2a9 via LGBTNewsita</a></p>&mdash; LGBT News Italia (LGBTNewsita) 28 Σεπτεμβρίου 2016

فروش خانه های «لانه مرغی» در چین متوقف شد

مقامهای یکی از شهرهای چین فروش آپارتمانهای بسیار کوچک را که به «لانه مرغ» معروف شده اند متوقف کرد. مساحت این آپارتمانها فقط شش متر مربع است و به یک تختخواب تاشو مجهز هستند.

در سالهای اخیر بسیاری از مناطق چین شاهد افزایش بی رویه قیمت زمین و مسکن بوده اند و برای عده ای خرید خانه تقریبا غیرممکن شده است. قیمت خانه در منطقه ای که این خانه های کوچک به فروش گذاشته شده بودند در طول یک سال گذشته حدود شصت درصد افزایش داشته است.

سلفی تام هنکس با عروس و داماد

تام هنکس، ستاره هالیوودی که برنده جایزه اسکار هم شده است در حال دویدن در پارک مرکزی نیویورک بود که متوجه می شود یک عروس و داماد برای عکس گرفتن به این پارک آمده اند.

Elizabeth and Ryan! Congrats and blessings! Hanx. pic.twitter.com/Uy2GIqYphU

— Tom Hanks (@tomhanks) September 24, 2016

ستاره فیلم «فارست گامپ» از دویدن بازایستاد تا با این زوج جوان عکس یادگاری بگیرد.

بعد از عکس گرفتن با عروس و داماد نوبت مهمانهای کودک بود که با ستاره ای که شاید حتی نامش را نمی دانند عکس بگیرند.

درخواست برای برچیدن مجسمه کریستف کلمب در بارسلونا

گروهی از مقامهای شهری در بارسلونا که مخالف نظام سرمایه داری هستند خواهان برچیده شدن مجسمه کریستف کلمب از خیابان «لا رامبلا» شده اند. این مجسمه از بیش از یک قرن قبل در این مکان بوده است. مخالفان کریستف کلمب می گویند که چنین مجسمه ای که نماد استعمارگری است نباید در شهر بارسلونا خودنمایی کند.

این مجسمه شصت متری از سال ۱۸۸۸ میلادی بخشی از میراث شهر بارسلونا بوده است. طرحی که در ساخت پایه های مجسمه به کار رفته است، ادای احترام به همراهان کریستف کلمب، پادشاه فردیناند و ملکه ایزابلا محسوب می شود.

Els còmplices de la Hispanitat https://t.co/BpmKn2i8ze Quim Serra i Toro, historiador i conseller de CUPBarcelona</a> <a href="https://t.co/ULActFM6fA">pic.twitter.com/ULActFM6fA</a></p>&mdash; CUP #sensepor (cupnacional) 27 Σεπτεμβρίου 2016

Avui emparmoliner</a> ha lamentat que estàtues humanes i venedors ambulants no s&#39;ofeguin al mar. <a href="https://twitter.com/sindicatomanter">sindicatomanterEstatuesHumanas</a> <a href="https://t.co/BCtOvmQSSj">pic.twitter.com/BCtOvmQSSj</a></p>&mdash; CUP Capgirem BCN ♀ (CUPBarcelona) 27 Σεπτεμβρίου 2016

کنیاک تقلبی قربانی گرفت

به گفته مقامهای محلی در اوکراین، دست کم ۲۳ نفر پس از نوشیدن کنیاک تقلبی درگذشته اند. هجده نفر از این قربانیان اهل منطقه خارکیف در شرق اوکراین بودند و پنج نفر دیگر در نزدیکی دونتسک زندگی می کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، برخلاف روسیه که نوشیدنیهای الکلی تقلبی معمولا قربانی می گیرند، این پدیده کمتر در اوکراین رخ می دهد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تخریب کابل‌های زیردریایی در دریای سرخ و تاثیرش بر اینترنت؛ حوثی‌های یمن: کار ما نیست

آغاز رأی‌گیری در انتخابات پارلمانی پاکستان؛ خدمات اینترنت و تلفن همراه قطع شد

کاربران اینترنت در اروپا چگونه از داده‌های شخصی خود حفاظت می‌کنند؟