در خبرها آمده بود...

در خبرها آمده بود...
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دو نوجوان موسیقی جنگ ستارگان را برای سازنده آن اجرا کردند بریس هایاشی، ترومپت نواز ۱۳ ساله و مایکل میلر، نوازنده فلوگل هورن جسارت به خرج دادند و در برابر خانه جان ویلیامز، سازنده موسیقی هالیوود، موسیق

آگهی

دو نوجوان موسیقی جنگ ستارگان را برای سازنده آن اجرا کردند

بریس هایاشی، ترومپت نواز ۱۳ ساله و مایکل میلر، نوازنده فلوگل هورن جسارت به خرج دادند و در برابر خانه جان ویلیامز، سازنده موسیقی هالیوود، موسیقی فیلم جنگ ستارگان را نواختند. خالق اصلی اثر که به وجد آمده بود از خانه اش بیرون آمد و این دو نوجوان را تحسین کرد.

اطلاعات حساس دانمارکی ها به چینی ها فرستاده شد موسسه سرم، یک شرکت دولتی دانمارکی که تحت نظارت وزارت بهداشت فعالیت می کند دو سی دی رمزگذاری شده را به اشتباه به جای اداره آمار این کشور به اداره ویزای چین در کپنهاگ فرستاده است. این سی دی حاوی اطلاعاتی در زمینه تشخیص های روانشناختی، دیابت، سرطان و اطلاعات دیگری از نظیر شماره های تامین اجتماعی تقریبا تمام مردم دانمارک است.

منابع غذایی بشر خرس ها را تنبل می کند زیست شناسان دانشگاه یوتا پس از بررسی داده های گروهی از خرس های قهوه ای در ترکیه دو شیوه متفاوت رفتار را در آنها کشف کردند. از مجموعه ۱۶ خرس مورد بررسی شش خرس بصورت فصلی بین محل تغذیه و محل تولید مثل در مهاجرت بودند و قبل از خواب زمستانی غذا ذخیره می کردند. به گفته یکی از این زیست شناسان قبل از این، هیچ یک از خرس ها مهاجرت نکرده بود.

اما در مورد ده خرس دیگر، آنها تمام سال را در نزدیکی منابع غذایی قابل اتکا نظیر زباله های شهری باقی می ماندند. به گفته این پژوهشگران نزدیکی به زباله ها می تواند به مرگ خرس ها بر اثر سوء تغذیه پایان دهد.

از دیگر یافته های این پژوهش اینکه خرس هایی که قبلا تجربه نزدیکی به آدم ها را داشته اند بیشتر به شهرها روی می آورند و با آدم ها بیشتر درگیر می شوند.

سوءاستفاده کنندگان از کمک های مربوط به معلولین در ایتالیا بازداشت شدند پلیس ایتالیا ۱۷ نفر را به اتهام سوء استفاده از حقوق و مزایای مربوط به معلولین بازداشت کرد. گفته می شود که این افراد در ناپل با ادعای دروغین خود را معلول جا زده بودند و از حقوق و مزایای آن بهره می بردند. پلیس به کمک دوربین های مدار بسته این افراد را به دام انداخته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتخابات محلی ترکیه؛ زورآزمایی سیاسی اردوغان با امام‌اوغلو و حزب رفاه نوین

پشت پرده شایعه درگذشت چارلز سوم پادشاه بریتانیا چه بود؟

خبرگزاری‌های بزرگ دنیا عکس همسر ولیعهد بریتانیا را از روی خروجی‌های خود حذف کردند