کشف اثر انگشت صلاح عبدالسلام در آپارتمانی در بروکسل

کشف اثر انگشت صلاح عبدالسلام در آپارتمانی در بروکسل
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دادستانی بلژیک می گوید، در جریان جستجوی آپارتمانی در شهر بروکسل مقادیری مواد منفجره و اثر انگشتی که به نظر می رسد متعلق به صلاح عبدالسلام باشد، یافته

آگهی

دادستانی بلژیک می گوید، در جریان جستجوی آپارتمانی در شهر بروکسل مقادیری مواد منفجره و اثر انگشتی که به نظر می رسد متعلق به صلاح عبدالسلام باشد، یافته است.

به گفته مقام های قضایی بلژیک، حمله به این آپارتمان که با نامی جعلی اجاره شده بوده اوایل ماه دسامبر صورت گرفته و به نظر می رسد مظنون اصلی حملات تروریستی پاریس مدتی در آن اقامت داشته است.

دادستانی می گوید که مشخص نیست این اثر انگشت ها به چه زمانی مربوط است و یافتن آن نیز کار ساده ای نیست. با این حال مقامهای قضایی بلژیک معتقدند که این آپارتمان توسط عاملان حملات پاریس از جمله عبدالسلام مورد استفاده قرار گرفته است.

پس از حملات پاریس، پلیس بلژیک رشته عملیاتی را برای یافتن مظنونان احتمالی در این حملات در منطقه مولنبک در غرب بروکسل آغاز کرد و مشخص شد که تعدادی از این مظنونان در این منطقه زندگی می کرده اند.

حملات تروریستی ۱۳ نومبر در چند منطقه در پاریس ۱۳۰ کشته و صدها مجروح برجا گذاشت. صلاح عبدالسلام ۲۶ ساله که ملیت فرانسوی دارد و مدتی نیز ساکن بلژیک بوده، از مظنونان اصلی این حملات است و پلیس همچنان در جستجوی اوست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

افراط گرایی اسلامی، چرا بلژیک؟

ارتباط منطقه «مولن بک» در بلژیک با حملات تروریستی پاریس

مهاجمان و مظنونان حملات مرگبار پاریس چه کسانی هستند؟