دست کم ۴۳ نفر در طوفان های تگزاس کشته شده اند

دست کم ۴۳ نفر در طوفان های تگزاس کشته شده اند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

طوفان سهمگین در تگزاس منجر به مرگ دست کم ۴۳ نفر شده است. بیشترین خسارات به منازل مسکونی در شهرهای دالاس و گارلند وارد شده و ماموران آتش نشانی جستجو

آگهی

طوفان سهمگین در تگزاس منجر به مرگ دست کم ۴۳ نفر شده است. بیشترین خسارات به منازل مسکونی در شهرهای دالاس و گارلند وارد شده و ماموران آتش نشانی جستجو در ویرانه های این خانه ها را به دنبال یافتن قربانیان احتمالی ادامه می دهند. به دلیل وسعت این خسارات، احتمال می رود آمار کشته شدگان افزایش یابد.

بیش از ۶۰۰ ساختمان ویران شده و مقامات این ایالت از اسکان آسیب دیدگان در اقامتگاههای موقت خبر می دهند.

این طوفان که از پنج روز پیش در تگزاس وزیدن گرفته، طی روزهای ۲۶ و ۲۷ دسامبر از این دو شهر عبور کرده است. بیش از ۱۱۰۰ پرواز لغو شده و به دلیل اعلام ادامۀ این گردبادها، مقامات سازمان ترابری هوایی این ایالت از لغو پروازهای بیشتر طی روزهای آینده خبر می دهند.

علاوه بر طوفان های متعدد در تگزاس، مسئولان سازمان هواشناسی آمریکا از فرا رسیدن موج سرما در اکلاهما گزارش می دهند. در شهر آماریلو در شمال تگزاس نیز برف زیادی باریده و به گفتۀ مسئولان سازمان هواشناسی، سرمای بیشتری نیز در راه است. مقامات این دو شهر از مردم خواسته اند در هنگام رانندگی احتیاط بیشتری به خرج بدهند.

بارش برف شدید در این مناطق در حالیست که در برخی از مناطق آمریکا دمای هوا با افزایش روبرو بوده و نسبت به سالهای پیش در این فصل سال، گرم تر شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد

مدیر اف بی آی: هکرهای چینی منتظر فرصت هستند تا به آمریکا حمله‌ای ویرانگر بکنند

اعضای کنگره آمریکا به طور فراجناحی به دنبال واکنش سریع به حملات ایران به اسرائیل هستند