پلیس بلژیک دو مظنون دیگر را در ارتباط با حملات مرگبار پاریس دستگیر کرد

پلیس بلژیک دو مظنون دیگر را در ارتباط با حملات مرگبار پاریس دستگیر کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پلیس بلژیک از دستگیری دو مظنون دیگر در ارتباط با حملات مرگبار بیست روز پیش پاریس خبر داد. این دو مظنون روز شنبه بازداشت شده اند. یکی از آنها جوان ۲۰

آگهی

پلیس بلژیک از دستگیری دو مظنون دیگر در ارتباط با حملات مرگبار بیست روز پیش پاریس خبر داد.

این دو مظنون روز شنبه بازداشت شده اند. یکی از آنها جوان ۲۰ ساله فرانسوی تبار است که در فرودگاه بروکسل (هنگامی که در حال سوار شدن به هواپیمایی به مقصد مراکش بود) دستگیر شد.

دیگر مظنون هم یک بلژیکی ۲۸ ساله است که در منطقه مولنبک و در جریان بازرسی پلیس از خانه اش بازداشت شد.

تحقیقات در سراسر اروپا در زمینه حملات پاریس همچنان ادامه دارد. حملاتی که ۱۳۰ کشته برجای گذاشت. پلیس همچنان در تعقیب صلاح عبدالسلام٬ هشتمین عامل حملات پاریس است که زنده مانده.

به گفته رئیس دفتر ویکتور اوربان٬ رئیس جمهوری مجارستان احتمالا یکی از دو مظنون اخیر در بوداپست حضور داشته است. او گفت: «یکی از طراحان حملات پاریس در بوداپست بوده و تا جایی که می دانم او در ایستگاه راه آهن کلتی از میان پناهجویانی که از ثبت درخواست پناهندگی شان در بوداپست امتناع کرده بودند عضو گیری کرده. آنها در قالب یک گروه کشور را ترک کردند.»

به گزارش یک منبع قضایی فرانسه صلاح عبدالسلام در سپتامبر گذشته برای آوردن دو عضوی که احتمالا در حملات پاریس دست داشته اند با یک خودروی کرایه ای از بروکسل به بوداپست رفته بود اما قبل از ورود به مجارستان توسط پلیس اتریش متوقف شده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مبارزه جهانی با داعش، چالش دولت ها یا جوامع؟

ارتباط منطقه «مولن بک» در بلژیک با حملات تروریستی پاریس

مهاجمان و مظنونان حملات مرگبار پاریس چه کسانی هستند؟