مخالفت مجلس نمایندگان آمریکا با طرح های محیط زیستی دولت اوباما

مخالفت مجلس نمایندگان آمریکا با طرح های محیط زیستی دولت اوباما
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در حالی که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در پاریس به دنبال ارائه راه حلی برای همراه کردن کشورهای جهان در مقابله با پدیده گرمایش زمین بود، هزاران

آگهی

در حالی که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در پاریس به دنبال ارائه راه حلی برای همراه کردن کشورهای جهان در مقابله با پدیده گرمایش زمین بود، هزاران کیلومتر آن سو تر، نمایندگان حزب رقیب سد راه دولت او در این زمینه شدند.

نمایندگان حزب جمهوریخواه که در مجلس نمایندگان آمریکا اکثریت دارند با ارائه دو طرح، با برنامه های دولت مبنی بر کاهش گازهای گلخانه ای نیروگاه ها مخالفت کردند.

استیو اسکالیس، یکی از نمایندگان جمهوریخواه مجلس نمایندگان در مخالفت با طرح اداره حفاظت محیط زیست آمریکا می گوید: «وقتی که به اثرات این طرح نگاه کنید، متوجه می شوید که در سال ۲۹ میلیارد دلار هزینه بر دوش خانواده های طبقه متوسط می گذارد. افراد کم درآمد جامعه بیشترین ضربه را از این طرح متحمل می شوند.»

این طرح ها برای اجرایی شدن به تایید باراک اوباما نیاز دارند. به باور بسیاری از کارشناسان، آقای اوباما این طرح ها را وتو خواهد کرد تا راه برای اجرایی شدن پیشنهادهای اداره حفاظت محیط زیست آمریکا هموار شود.

باراک اوباما یک روز قبل در پاریس تاکید کرد که باید تعهدات کشورها در مبارزه با گرمایش زمین، «الزام آور» باشد و خواهان بازنگری دائمی در سیاستهای کشورها در این زمینه شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گرمایش زمین سالانه ۲۵۰ هزار قربانی خواهد گرفت

باراک اوباما خواهان «تعهدات الزام آور» در زمینه تغییرات اقلیمی شد

روسیه پس از دو سال بار دیگر با «بمب‌های هوایی» به خارکیف حمله کرد