نگرانی از سایه افکندن تحولات سیاسی بر تعهدات واقعی برای مقابله با گرمایش زمین

نگرانی از سایه افکندن تحولات سیاسی بر تعهدات واقعی برای مقابله با گرمایش زمین
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یکی از نگرانیهای ابراز شده در اجلاس آب و هوا در پاریس، تاثیر تحولات سیاسی جهانی بر تعهدات کشورها برای کاستن از تولید گازهای گل خانه ای است. یانیک

آگهی

یکی از نگرانیهای ابراز شده در اجلاس آب و هوا در پاریس، تاثیر تحولات سیاسی جهانی بر تعهدات کشورها برای کاستن از تولید گازهای گل خانه ای است.

یانیک ژادو، نماینده سبزها در پارلمان اروپا، با اشاره به خطر حصول توافق دیپلماتیک بجای توافق بر سر موضوع آب و هوا، گفت: “این خطر وجود دارد که اخبار بین المللی مانع حصول یک توافق خوب شود و شاهد یک توافق ضعیف باشیم.”

گیان چاندرا آشاریا، معاون دبیر کل سازمان ملل و نماینده عالی کشورهای کمتر توسعه یافته هم، با رد این موضوع که تجارت راه حلی برای مسائل آب و هوایی باشد، گفت: “ما باید با دیدی کلی تر از گذشته به تغییرات آب و هوایی نگاه کنیم. برای همین این موضوع در تمام مذاکرات اولویت دارد و من مطمئنم که خیلی خوب به آن توجه خواهد شد.”

گره گوار لوری، خبرنگار یورونیوز در پاریس ، هم با بیان این که رهبران جهان در سخنرانی هایشان یکی پس از دیگری از حصول یک توافق بلندپروازانه صحبت می کنند، می گوید: “اما باید از حرف عبور کرده و به عمل رسید برای همین مذاکرات وارد مرحله حساس تری می شود. مسئولان بین المللی می خواهند به تعهداتشان عمل کنند. طی روزهای آینده، 195کشور شرکت کننده در این اجلاس باید بتوانند درباره یک سری تعهدات عینی به توافق برسند.”

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

مسابقه کارکنان رستوران‌های پاریس برای حمل سریع سینی سفارش مشتری‌ها برگزار شد

برای اولین بار در جهان؛ فرانسه حق سقط جنین زنان را در قانون اساسی خود گنجاند