بنزما و والبوئنا از تیم ملی فرانسه خط خوردند

بنزما و والبوئنا از تیم ملی فرانسه خط خوردند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تبعات پرونده باج خواهی در قبال فیلم ضبط شده از رابطه جنسی ماتیو والبوئنا که در رسانه ها به پرونده «sex-tape blackmail» معروف شده، به تیم ملی فرانسه

آگهی

تبعات پرونده باج خواهی در قبال فیلم ضبط شده از رابطه جنسی ماتیو والبوئنا که در رسانه ها به پرونده «sex-tape blackmail» معروف شده، به تیم ملی فرانسه هم کشیده شد.

پس از بازداشت کریم بنزما و تصمیم دادستانی ورسای مبنی بر تحقیقات قضایی از این ستاره رئال مادرید، دیدیه دشان سرمربی خروسها ترجیح داد این دو ستاره خود را حداقل برای دو بازی پیش رو کنار بگذارد.

دیدیه دشان در کنفرانس خبری روز پنجشنبه گفت: «در مورد ماتیو ولبوئنا، که این روزها در المپیک لیون هم نمایش خوبی ندارد براحتی می توان فهمید که به دلیل مسائلی که پیش آمده شرایط روحی اش مناسب نیست. بنابراین تصمیم گرفتم در دو بازی مهم پیش رو به او استراحت بدهم.»

دشان البته غیبت بنزما را با مصدومیت جزئی او و غیبتش در بازی های اخیر رئال مادرید توجیح کرد.

نتیجه تحقیقات قضایی مشخص خواهد کرد توصیه بنزما به والبوئنا مبنی بر پرداخت پول به باج خواهانی که نوار ضبط شده رابطه جنسی او را در اختیار داشتند، تنها یک توصیه «دوستانه» بوده یا مسائل دیگری پشت پرده بین باج خواهان و بنزما در جریان بوده است.

نتیجه این تحقیقات هنوز مشخص نیست اما آنچه مشخص است اینکه، فرانسه بدون این دو بازیکن کلیدی خود، سیزدهم و هفدهم نوامبر به ترتیب برابر آلمان و انگلیس صف آرایی خواهد کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رکوردشکی‌های تیم ملی فوتبال فرانسه در شب هت‌تریک امباپه؛ خروس‌ها جبل‌الطارق را گلباران کردند

لغو مسابقه لیون و مارسی؛ دولت فرانسه خشونت در ورزشگاه‌ها را «غیرقابل قبول» خواند

استقبال ده‌ها هزار نفر در کپنهاگ از یوناس وینگگارد قهرمان مسابقات تور دو فرانس