شیاطین سرخ در صدر جدول لیگ برتر انگلستان

شیاطین سرخ در صدر جدول لیگ برتر انگلستان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

این هفته تغییراتی در صدر لیگ برتر بوجود آمد. صدرنشین البته همچنان از همان شهر می آید. منچستر، قرمز پوشان روند رو به رشد دارند و آبی پوشان مسیر

آگهی

این هفته تغییراتی در صدر لیگ برتر بوجود آمد. صدرنشین البته همچنان از همان شهر می آید. منچستر، قرمز پوشان روند رو به رشد دارند و آبی پوشان مسیر سراشیبی را در پیش گرفته اند. شیاطین سرخ ۲۸ ماه بود که نتوانسته بودند به صدر جدول لیگ برتر بروند.

آبی پوشان منچستر سیتی پنج هفته اول را با پیروزی آغاز کردند و به صدر رفتند اما در دو بازی آخر دوبار شکست خوردند تا صدر را از دست بدهند.

شاگردان پلگرینی در مقابل وست هام و تاتنهام زانو زدند تا رقیب تاریخی اشان منچستر یونایتد صدرنشین شود. شکست در برابر تاتنهام بسیار دشوار بود هرچند ابتدا منچستریها اولین گل بازی را زدند اما سپس با چهار گل از سوی سفیدپوشان تاتنهام بدرقه شدند. آبی پوشان منچستر این هفته در لیگ قهرمانان در مقابل مونشن گلادباخ می ایستند.

در روزی که شاگردان پلگرینی شکست سختی خوردند شاگردان لوئیس فن خال سه بر ۰ با گلهای ممفیس، رونی و موتا ساندرلند را از پیش رو برداشتند و به صدر جدول رفتند. هفته آینده شاگردان فن خال مصاف سختی با توپچی های لندن آرسنال خواهند داشت.

اما در جدول بهترین ها و بدترین ها هفته باردیگر با شگفتی روبرو می شویم: ویارئال، تیمی که تاریخی ۹۲ ساله دارد برای اولین بار در صدر جدول لالیگا قرار گرفت. زردپوشان یک بر صفر آتلتیکومادرید را مغلوب کردند و در روزهای معمولی بارسا و رئال به صدر رفتند.

لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ هم یک رکورد ثبت کرد در مقابل ولفسبورگ، محل تولد فولکس واگن، ۵ گل در ۹ دقیقه ثبت کرد. سه روز بعد دو گل دیگر زد تا تعداد گلهای زده اش از ۱۰۰ در بوندس لیگا تجواز کند.

لیونل مسی، اما بحرانی ترین روزهایش را سپری می کند. مسی در بازی مقابل لاسپالماس مصدوم شد نزدیک به دو ماه از میادین دور خواهد بود.

برگی از تاریخ فوتبال

اما بار دیگر ورقی بزنیم تاریخ فوتبال را. در سال ۱۹۶۴ خسوس پردای اسپانیایی توانست سریعترین گل جام ملتهای اروپا را به ثمر برساند. او در این بازی برای اسپانیا مقابل اتحاد جماهیر شوروی بازی می کرد.

تنها شش دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که پردا توانست برای اسپانیا گلزنی کند. شش دقیقه مانده به پایان بازی هم پاس گلی به هم تیمی اش مارسلینو داد تا مارسلینو گل برتری تیمش را به ثمر برساند. او بهترین گلزن این جام شد. پردا پیراهن دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را در دوران بازی بر تن کرد.

اما در این بخش نتیجه چهار بازی مهم این هفته لیگ قهرمانان را پیش بینی کرده ایم. شما هم می توانید پیش بینی هایتان را به آدرس #TheCornerScores بفرستید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

سرقت ۵۰۰ هزار یورویی از منزل ستاره منچستر ‌‌سیتی

ال‌کلاسیکو جنجالی برنده نداشت؛ بارسلونا و رئال امتیاز‌ها را تقسیم کردند