تلاش پناهجویان برای رفتن به اروپا از راه زمینی ترکیه به یونان

تلاش پناهجویان برای رفتن به اروپا از راه زمینی ترکیه به یونان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پناهجویان اکثرا سوری در ترمینال اتوبوس های مسافربری در استانبول ترکیه تجمع کرده اند تا سوار بر اتوبوس خود را به مرز ترکیه با یونان برسانند. با این

آگهی

پناهجویان اکثرا سوری در ترمینال اتوبوس های مسافربری در استانبول ترکیه تجمع کرده اند تا سوار بر اتوبوس خود را به مرز ترکیه با یونان برسانند. با این حال شرکت های مسافربری از فروش بلیط به پناهجویان خودداری می کنند.

بسیاری از پناهجویان که از سوار شدن بر اتوبوس به مقصد غرب ترکیه ناامید شده اند تلاش می کنند با پای پیاده و در مسیر بزرگراه منتهی به شهر مرزی ادرنه خود را به نزدیکی مرز یونان برسانند.

پلیس ترکیه موانعی را در نزدیکی شهر ادرنه ترکیه که در ۱۷ کیلومتری مرز یونان واقع شده تعبیه کرده است. با این حال مردم تلاش می کنند از مرز قره آغاج ادرنه و یا تپه های اطراف راهی برای ورود به یونان پیدا کنند.

یک پناهجوی سوری می گوید: «ما می خواهیم به یونان برویم و به این شکل جلوی قاچاق انسان را بگیریم. این چیزی است که ما می خواهیم. در اینجا تحصن کرده ایم و می خواهیم بطور مسالمت آمیز وارد یونان شویم.»

نیروهای امنیتی ترکیه صدها پناهجویی که بسمت مرزهای غربی ترکیه با یونان در حال حرکت بودند را روز سه شنبه متوقف کردند. این پناهجویان با پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده «ما را از غرق شدن نجات دهید» تلاش می کنند اجازه ورود به یونان را بدست آورند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بلندپروازی هواپیمایی ترکیه؛ غذا با ستارهٔ میشلن، و تربیت خلبان برای دنیا

«دانشگاه‌های خصوصی نمی‌خواهیم»؛ دانشجویان یونان خشمگین از تصمیم پارلمان با پلیس درگیر شدند

کشتی یونانی پس از آنکه در دریای سرخ مورد حمله قرار گرفت به بندر عدن رسید