سازمان خیریه اسپانیایی برنده جایزه ویژه پرنسس آستوریاس شد

سازمان خیریه اسپانیایی برنده جایزه ویژه پرنسس آستوریاس شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

جایزه پرنسس آستوریاس اسپانیا در بخش موسوم به «کنکورد» روز چهارشنبه به سازمان خیریه “سن ژان دو دیو” تعلق گرفت. رییس هیات داوران نام برنده امسال را در

آگهی

جایزه پرنسس آستوریاس اسپانیا در بخش موسوم به «کنکورد» روز چهارشنبه به سازمان خیریه “سن ژان دو دیو” تعلق گرفت.

رییس هیات داوران نام برنده امسال را در سالن تئاتر شهر ابیدو اعلام کرد. برای رقابت، سه گروه به مرحله نهایی رسیده بودند. دو کاندیدای دیگر در این بخش نهادهای اهدا کننده خون اسپانیا و پروژه ال سالادو (نهاد حمایت از قربانیان خشونت در کلمبیا) بودند.

جایزه بخش کنکورد هر ساله به شخص، گروه یا نهادی تعلق می گیرد که در زمینه حقوق بشر، ایجاد صلح، آزادی، همبستگی، پیشرفت و درک حقوق انسانی، تلاش شایانی کرده است. در سالهای گذشته سازمانهایی چون یونیسف، فدراسیون اسپانیایی بانکهای غذا، سازمان اسپانیایی حمایت از نابینایان، از جمله برندگان جایزه کنکورد بوده اند.

سازمان خیریه “سن ژان دو دیو” در اوایل قرن شانزده میلادی برای حمایت از بیماران و افراد فقیر بنیان نهاده شد. در سالهای گذشته و پس از همه گیر شدن بیماری ابولا در برخی کشورهای آفریقایی، برخی اعضای این سازمان خیریه برای کمک به بیماران به نواحی درگیر بیماری از جمله کشور سیرالئون رفتند.

چند تن از میسیونرهای وابسته به این سازمان خیریه از جمله مانوئل گارسیا ویه خو و میگل پاخارس در پی مبتلا شدن به بیماری ابولا میلادی جان خود را از دست دادند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟

«آبجوساز خودکار»؛ مرد متهم به رانندگی هنگام مستی به دلیل تولید طبیعی الکل در بدنش تبرئه شد

روزی چند عدد تخم‌‌مرغ می‌توان خورد؟ متخصصان تغذیه پاسخ می‌دهند