مدال آوران اولین روز گراند اسلم باکو مشخص شدند

مدال آوران اولین روز گراند اسلم باکو مشخص شدند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جمهوری آذربایجان طی روزهای ۸ تا ۱۰ ماه مه میزبان رقابتهای جودوی جایزه بزرگ باکو است. در اولین روز این رقابتها در بخش آقایان و در فینال وزن منهای ۶۶

آگهی

جمهوری آذربایجان طی روزهای ۸ تا ۱۰ ماه مه میزبان رقابتهای جودوی جایزه بزرگ باکو است.

در اولین روز این رقابتها در بخش آقایان و در فینال وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، نجات شیخ علیزاده از کشور میزبان برنده مدال طلا شد. او در مسابقه فینال مقابل کولین اوتس از بریتانیا قرار گرفت. مدال برنز نیز بطور مشترک به سوگوی اوریارته از اسپانیا و لوئیک کوروال از فرانسه رسید.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم آقایان نیز رستم ایبرائف از قزاقستان توانست ونسان لیمار از فرانسه را شکست دهد. توبیاس انگل مایر از آلمان نیز سوم شد.

در بخش بانوان و در فینال رقابتهای منهای ۴۸ کیلوگرم، مونیکا اوگوریانو از کشور رومانی توانست در مقابل یوا چرنوویسکی از مجارستان به برتری برسد و طلای این مسابقات را بدست آورد. دو جودوکار تا آخرین دقایق، امتیازی مساوی داشتند و تنها در چهار دقیقه پایانی بود که سرنوشت بازی تغییر کرد و به این ترتیب یوا چرنوویسکی، صاحب مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ به نقره این مسابقات قناعت کرد. نفر سوم نیز ناتالیا برژیدا از برزیل شد.

در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم نیز اریکا میراندا، نفر سوم جهان از برزیل توانست مقابل آندره آ چیتو از رومانی و نفر دوم جودوی جهان به پیروزی برسد. دیستریا کراسنیکی از کوزوو نیز برنز این وزن را بدست آورد.

سرانجام در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم بانوان، دیگر جودوکار رومانی، کورینا کپریوریو در مقابل نیکودا اسمائت دیویس از بریتانیا به پیروزی رسید و آیرینا زبلودینا از روسیه برنز این وزن را به گردن آویخت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جودو؛ گرند اسلم ابوظبی با برتری تیمی روسیه به پایان رسید

جودو؛ لوسی رنشال در گرند اسلم ابوظبی برای بریتانیا مدال طلا گرفت

جودو؛ گرند اسلم ابوظبی با معرفی قهرمانان اوزان سبک استارت خورد