بارسلونا به صدر لالیگا بازگشت

بارسلونا به صدر لالیگا بازگشت
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در این هفته بارسلونا به صدر لالیگا صعود کرد. آبی اناری پوشان به لطف پیروزی بر رایو وایکانو و شکست رئال مادرید از آتلتیک بیلبائو به صدر لیگ اسپانیا

آگهی

در این هفته بارسلونا به صدر لالیگا صعود کرد. آبی اناری پوشان به لطف پیروزی بر رایو وایکانو و شکست رئال مادرید از آتلتیک بیلبائو به صدر لیگ اسپانیا رسیدند.

آتلتیک بیلبائو – رئال مادرید

رئال مادرید، پس از تساوی خانگی هفته گذشته، دیگر اجازه کوتاهی و لغزش در برابر آتلتیک بیلبائو نداشت، اما شاگردان آنچلوتی در دقیقه ۲۶ نیمه اول غافلگیر شدند؛ آریتس آدوریتس با یک ضربه سر زیبا دروازه کاسیاس را فرو ریخت و امید به پیروزی هواداران رئال مادرید را در نطفه خفه کرد.

بارسلونا – رایو وایکانو

یک روز بعد، بارسلونا میزبان رایو وایکانو بود. یاران مسی خوب می دانستند که سه امتیاز این بازی حیاتی است تا آنها از حریف دیرنه خود، رئال مادرید، پیشی بگیرند. شاگردان لوئیز انریکه از آغاز بازی حملات جانانه ای را بر دروازه میهمان خود تدارک دیدند و سرانجام موفق شدند با ۶ گل، نمایشی زیبا ارائه دهند و پس از حدود چهار ماه به صدر لالیگا بازگشتند.

برترین و بدترین هفته

لوییس سوارز، مهاجم بارسلونا که این روزها بسیار خوب بازی می کند، با به ثمر رساندن ۶ گل در ۴ دیدار در جمع برترین های هفته قرار گرفت.

باشگاه پالرما که به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بود در دو دیدار از کالچیو حضور یابد، این هفته به لیگ ایتالیا بازگشت و به جمع برترین های هفته پیوست.

سرآخر باشگاه اشتوتگارت که در هشت دیدار اخیر خود در بوندسلیگا هیچ پیروزی بدست نیاورده است بدترین باشگاه هفته لقب گرفت.

تقویم تاریخ

هشت سال پیش در چنین روزی یعنی نهم مارس سال ۲۰۰۷، ساخت و ساز ورزشگاه تازه تاسیس ومبلی پایان یافت. این ورزشگاه در مکان ورزشگاه پیشین به همین نام ساخته شد. ومبلی با ظرفیت ۹۰ هزار تماشاچی، دومین ورزشگاه بزرگ اروپا است. پروژه ساخت این ورزشگاه بیش از یک میلیارد پوند خرج به همراه داشت. ومبلی با فینال جام حذفی اتحادیه فوتبال انگلستان افتتاح شد. از آن زمان تاکنون چندین فینال مهم اروپایی از جمله دو فینال لیگ قهرمانان اروپا در این ورزشگاه برگزارشده است.

پیش بینی نتایج دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

این هفته چهار تیم از هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهند شد. پیش بینی ما را ببیند و نظرات خودتان را نیز با استفاده از هشتگ TheCornerScores در شبکه های مجازی با ما در میان بگذارید.

به گمان ما، پروتو با ۲ گل بازل را شکست خواهد داد، رئال مادرید نیز با ۳ گل شالکه را دهم خواهد کوبید و بایرن مونیخ از سد شاختار خواهد گذشت و چلسی نیز در حساس ترین دیدار این هفته پاری سن ژرمن را ۲ بر ۱ از پیش روی برخواهد داشت.

ویدئوی هفته: سریع ترین مصدومیت تاریخ فوتبال

در پایان این برنامه توجه تان را جلب می کنم به تصاویری از سریع ترین مصدومیت تاریخ فوتبال؛ مارسلو مِدِل، هافبک شیلیایی باشگاه سانتیاگو، به محض ورود به بازی پایش پیچ می خورد و مجبور می شود از بازی منصرف شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

سایه یک بوسه بر قهرمانی در جام جهانی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا برکنار شد

بوسه دردسرساز رئیس فدراسیون اسپانیا؛ جنی هرموسو: تنها یک «ژست طبیعی محبت‌آمیز» بود