اکران فیلم کمدی مکزیکی «پدری که خیلی پدر نبود» در آمریکا

اکران فیلم کمدی مکزیکی «پدری که خیلی پدر نبود» در آمریکا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فیلم مکزیکی «پدری که خیلی پدر نبود» توانست در ماه دسامبر به فیلم پرفروش مکزیک تبدیل شود و اکنون اکران آن در همسایه شمالی این کشور یعنی ایالات متحده آمریکا آغاز شده…

آگهی

فیلم مکزیکی «پدری که خیلی پدر نبود» توانست در ماه دسامبر به فیلم پرفروش مکزیک تبدیل شود و اکنون اکران آن در همسایه شمالی این کشور یعنی ایالات متحده آمریکا آغاز شده است.

در این فیلم هکتور بونیجا نقش پدری ۸۵ ساله را بازی می کند که دیدگاههایی بسیار قدیمی و پدرسالارانه دارد. خانه سالمندان با پذیرش او به دلیل رفتارهای بدش مخالفت می کند و در نتیجه او مجبور می شود با پسرش در خانه ای پر از جوانان هیپی زندگی کند.

معرفی فیلم در شهر لس آنجلس آمریکا، فرصتی بود برای بازیگران تا دیدگاههایشان را درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهوری جدید این کشور بیان کنند.

ژاکلین براکامونتس، بازیگر فیلم درباره تصمیم آقای ترامپ برای ساخت دیوار مرزی می گوید: «ما می دانستیم که او چنین کاری را انجام خواهد داد زیرا این موضوع، یکی از مهمترین محورهای تبلیغاتی او در دوران کارزار انتخاباتیش بود و آن را از همان ابتدا مطرح می کرد. از آنجا که خیلی ها تصمیم گرفتند از او حمایت کنند، روشن بود که به محض آنکه رئیس جمهور شود، کاری در این باره انجام خواهد داد. چه می توانم بگویم، من مکزیکی هستم. این ساخت دیواری مقابل من است. می دانید همیشه فکر می کردم چنین چیزی تنها یک طنز است اما اکنون فکر می کنم مهمترین پیام برای مردم آمریکای لاتین باید اتحاد باشد. ما باید با هم متحد شویم.»

با توجه به سنگینی رقابت با فیلم های هالیوود، تاکنون کمتر فرصتی برای فیلم های مکزیکی پیش آمده بود که بتوانند در ایالات متحده آمریکا نیز اکران شوند.

هکتور بونیجا، بازیگر کهنه کار مکزیکی با اشاره به دیدگاههای دونالد ترامپ درباره مهاجرت، معتقد است که شاید در حال حاضر خنده بهترین واکنش باشد؛ چیزی که البته با دیدن این فیلم هم نمی توان از آن خودداری کرد.

هکتور می گوید: «مردم آمریکای لاتین می دانند چگونه بخندند. خنده یک مکانیسم دفاعی داخلی برای ماست. آنچه دقیقا اکنون برای مقابله با همه این حرفها نیاز داریم، یک خنده بلند است. پس بهتر است دنبال بهانه ای برای خنده ها باشیم.»

بنی ایبارا، بازیگر جوان فیلم نیز که نقش پسر عجیب و غریب هکتور را بازی می کند معتقد است موضوع کمدی «پدری که خیلی پدر نبود» روابط میان نسل هاست. او امیدوار است که این فیلم برای تماشاگران آمریکایی نیز جالب باشد.

بنی ایبارا می گوید: «یکی از مهمترین پیام های این فیلم که من دوستش دارم این است که چگونه می توان از هر کسی چیزی آموخت و چقدر مهم است که قلبی بزرگ و ذهنی باز داشت. این درسی است که از فیلم می توان گرفت.»

فیلم کمدی «پدری که خیلی پدر نبود» از ۲۷ ژانویه در آمریکا به روی پرده سینماها رفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد