وقتی گروه اپرای آرژانتینی در مترو بوئنوس آیرس تمرین می کند

وقتی گروه اپرای آرژانتینی در مترو بوئنوس آیرس تمرین می کند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مسافران متروی بوئنوس آیرس با اجرای یک گروه اپرا در سالن اصلی ایستگاه مرکزی غافلگیر شدند.

آگهی

مسافران متروی بوئنوس آیرس با اجرای یک گروه اپرا در سالن اصلی ایستگاه مرکزی غافلگیر شدند. این گروه یگ قطعه اپرای قرن هیجدهمی معروف به نام (La Serva Padrona) را اجرا کردند که یکی از اولین شاهکارهای اپرای کمدی دنیا شناخته می شود.

پابلو فولادوری، کارگردان اپرا با اشاره به انگیزه این کار می گوید: «اجرا در سالن مترو به هدف من برای تبدیل اپرا به موضوع گفتگوهای روزانه مردم کمک می کند. می خواهیم اپرا موضوعی عمومی باشد. در زندگی و گفتگوی روزانه مردم جریان و حضور داشته باشد. به همین دلیل در سالن مترو تمرین می کنیم.»

مسافران با کنجکاوی و علاقه برای شنیدن صدای سوپرانوی جولیتا و باریتون آلفردو، بازیگران این اپرا می ایستند. جولیتا، خواننده اصلی این گروه در باره واکنش مردم می گوید: «تعجب می کنند و سپس استقبال خوبی نشان می دهند. می ایستند، گوش می دهند و محو آن می شوند. با اینکه ممکن است آن را نفهمند زیر در تئاتر زیرنویس داریم ولی اینجا طبیعتا نداریم.»

یک مسافر می گوید: «این اولین باری است که می بینم. فوق العاده است. موسیقی در هر جایی شگفت انگیز است.» به گفته شرکت حمل و نقل بوئنوس آیرس، روزانه یک میلیون مسافر از متروی پایتخت آرژانتین استفاده می کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند