فیلم «مکس» سگ آموزش دیده ارتش در جنگ افغانستان

فیلم «مکس» سگ آموزش دیده ارتش در جنگ افغانستان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سگ آموزش دیده واحدهای ارتش آمریکا به نام «مکس» قهرمان یک فیلم سینمایی تازه است. مکس همراه با کایل، نگهبانش در خط مقدم نبرد در افغانستان هستند،

آگهی

سگ آموزش دیده واحدهای ارتش آمریکا به نام «مکس» قهرمان یک فیلم سینمایی تازه است.

مکس همراه با کایل، نگهبانش در خط مقدم نبرد در افغانستان هستند، ماجراهای فیلم «مکس» با زخمی شدن کایل و ضایعه روحی سگ رقم می خورد. پس از انتقال «مکس» به خانه، برادر نوجوان کایل، تنها کسی است که قادر به درک وضعیت مکس است.

توماس هیدن چرچ، بازیگر فیلم می گوید: «همه با سگهای ارتش و واحدهای سگ در خط مقدم آشنا هستند. البته این آشنایی کاملی نیست و در باره نقش حیاتی آنها در جبهه های جنگ اطلاع دقیق ندارند. از نحوه تربیت و آموزش آنها و تلاش خستگی ناپذیر این موجودات برای نجان جان انسانها و شکار دشمن خبر ندارند. فکر کردم این داستان ارزش نمایش و بیان دارد البته از یک درام جنگی شروع و به یک درام خانوادگی تبدیل شد ولی عناصر جنگی در فیلم نقش مهمی دارند.»

پنج سگ مختلف، نقش قهرمان فیلم را بازی می کنند. جاش ویگینز، که نقش نوجوان فیلم را بازی می کند، در باره حیوانات می گوید: «بسیار آموزش دیده اند و حرف مربی شان را بطور کامل گوش می دهند.»

فیلم «مکس» به کارگردانی بوآز یاکین، فیلمساز ۴۹ ساله آمریکایی از روز جمعه ۵ تیر در سینماهای آمریکا در اکران است و در طول تابستان در بعضی از کشورهای دیگر دنیا نمایش داده می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سگ‌های قهرمان بریتانیا در افغانستان از تزریق مرگبار نجات یافتند

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید