رئیس جمهوری آمریکا خطاب به نتانیاهو: به نظر می‌رسد حمله به بیمارستان را طرف مقابل انجام داده نه شما

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا پس از ورود به تل آویو مورد استقبال اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهوری و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل قرار گرفت
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا پس از ورود به تل آویو مورد استقبال اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهوری و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل قرار گرفت Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جنگ اسرائیل و حماس در حالی وارد دوازدهمین روز خود می‌شود که انفجار مرگبار سه شنبه شب به بیمارستانی در غزه ضمن به جا گذاشتن صد‌ها قربانی از جمله شمار زیادی کودک، با واکنش گسترده و دامنه‌دار شخصیت‌های سیاسی، نهاد‌های بین‌المللی و افکار عمومی در جهان همراه شده است.

آگهی

این حادثه که هر دو سوی درگیری، مسئولیت آنرا متوجه طرف مقابل می‌کنند همچنین سفر امروز جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به اسرائیل را تحت‌الشعاع قرار داده است.

آقای بایدن قرار بود پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در تل‌آویو برای گفتگو با رهبران سه کشور منطقه‌ای راهی امان شود اما حمله به بیمارستان المعمدانی و موج اعتراض‌هایی که این واقعه در بسیاری از کشورهای جهان به راه انداخت سبب لغو نشست چهار جانبه رهبران اردن، مصر و تشکیلات فلسطینی با رئیس جمهوری ایالات متحده شد.

آخرین خبرها و گزارش‌های مرتبط با جنگ حماس و اسرائیل و تحولات پیرامون آن در روز چهار‌شنبه ۱۸ اکتبر را در این صفحه دنبال کنید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کارشناسان اسرائیلی: بی‌بی برای بقای سیاسی است که بر طبل جنگ می‌کوبد

منابع مالی حماس از کجا تامین می‌شود؟

کارشناس سازمان ملل: نظام بهداشتی نوار غزه به طور کامل از بین رفته است