صدراعظم آلمان با تیپ جدید ظاهر شد؛ چشم‌بند سیاه به سبک دزدان دریایی روی چشم راست اولاف شولتس

اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان
اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان روز دوشنبه تصویری از خود به سبک دزدان دریایی منتشر کرد که در آن یک چشمش با چشم‌بند سیاه پوشیده شده است.

آگهی

صدراعظم آلمان در توضیح این تصویر نوشته است: «از دیدن میم‌ها هیجان‌زده هستم.» آقای شولتس البته در ادامه توضیح داده که به دلیل افتادن در هنگام دویدن چشمش آسیب دیده و سیاه و کبود شده است. او ضمن تشکر از کسانی که برای او آرزوی سلامتی کرده‌اند درباره وضعیت چشمش نوشته است: «بهتر از چیزی است که در عکس به نظر می‌رسد.» 

دولت آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که آقای شولتس روز شنبه در هنگام دویدن به زمین افتاده و چشمش آسیب دیده است. همین مساله باعث شد تا برلین برخی از قرارهای آخر هفته صدراعظم را لغو کند. 

روز یکشنبه، رهبر ۶۵ ساله آلمان قرار ملاقات‌های خود را در منطقه هسن مرکزی، جایی که انتخابات ایالتی در ۸ اکتبر برگزار می‌شود، لغو کرد.  استفن هبستریت سخنگوی آقای شولتس با اشاره به اینکه او وضعیت مساعدی دارد تاکید کرد که صدراعظم صبح روز دوشنبه حال خوبی داشته، هرچند که هنوز صورت او کمی آسیب‌دیده به نظر می‌رسد. 

رسانه های محلی گزارش دادند که شولتس هنگام دویدن در زادگاهش در پوتسدام که در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی پایتخت آلمان قرار دارد، به زمین افتاده است. شولتس از دسامبر ۲۰۲۱ رهبری آلمان را برعهده دارد و پیش از این هم به عنوان وزیر دارایی و کار و همچنین شهردار شهر هامبورگ فعالیت کرده است. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

شولز در پروفایلی در وب‌سایت حزبش نوشته که زمانی که در مدرسه بوده از ورزش متنفر بود، اما همسرش بریتا ارنست او را به ورزش علاقه‌مند کرده تا جایی که بسیار به دویدن علاقه پیدا کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نظر شولتس درباره شبکه‌های اجتماعی: نفرین ایجاد می‌کند، کتاب خواندن بهتر است

شولتس: وقتش که برسد با پوتین درباره جنگ اوکراین صحبت می‌کنم

شولتس متعهد به تقویت صنایع نظامی و تولید سلاح در آلمان شد