مهدی طارمی آقای گل لیگ پرتغال شد

مهدی طارمی با ۲۲ گل آقای گل لیگ پرتغال شد
مهدی طارمی با ۲۲ گل آقای گل لیگ پرتغال شد Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مهدی طارمی با به ثمر رساندن یک گل دیگر در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

آگهی

در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در خانه به مصاف ویتوریا گیمارش رفت در حالی که مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی یعنی بنفیکا میزبان سانتاکلارا بود. 

بنفیکا با توجه به برتری امتیازی نسبت به پورتو با کسب پیروزی می‌توانست قهرمانی خود را قطعی کند و همین کار را هم کرد. قرمزپوشان موفق شدند در مسابقه‌ای نه چندان دشوار مهمان خود را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد تا عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر پرتغال را کسب کنند. 

از آن سو پورتو هرچند امیدوار بود لغزشی از سوی رقیب رخ دهد اما این اتفاق روی نداد و در نهایت سفید و آبی پوشان به رده دوم رضایت دادند. 

پورتو در دیداری که کار چندان دشواری در پیش نداشت موفق شد حریف خود را با سه گل شکست دهد. مهدی طارمی که در این مسابقه نمایش موفقی از خود برجا گذاشت موفق شد گل نخست تیم را به ثمر برساند و گل سوم هم روی پاس گل او به ثمر رسید. 

مهدی طارمی با گل شنبه شب خود تعداد گلهایش را به ۲۲ رساند تا بالاتر از راموس مهاجم بنفیکا عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد. 

این بازیکن ایرانی هرچند در فصول گذشته درخشش قابل توجهی در لیگ پرتغال داشت اما هرگز موفق به کسب این عنوان نشده بود. او در فصل گذشته این رقابت را به داروین نونیز، در فصل قبل‌تر به پدرو گونزالس و فصل قبل‌تر از آن هم یعنی ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به وینیسیوس واگذار کرده بود. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

با این حال طارمی پس از پایان مسابقه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مهم برایش قهرمانی تیم بوده و کسب عنوان آقای گلی چندان برای او اهمیتی ندارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقال به میلان در آستانه منتفی شدن؛ طارمی پول بیشتر خواست

گاتزتا دلو اسپورت: طارمی تنها یک قدم با آث میلان فاصله دارد

پورتو با طارمی قهرمان لیگ پرتغال شد