جانی دپ در کن: آنچه اخیرا درباره من خوانده‌اید داستان تخیلی فوق‌العاده وحشتناکی است

مایوین کارگردان فیلم «ژان دو بری» در سمت چپ به همراه جانی دپ
مایوین کارگردان فیلم «ژان دو بری» در سمت چپ به همراه جانی دپ Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

جانی دپ روز چهارشنبه به سال‌ها مطالبی که علیه‌اش دررسانه‌ها گفته شده، واکنش نشان داد و در جشنواره کن گفت که بیشتر داستان‌های مربوط به زندگی او «تخیلی و فوق‌العاده وحشتناک» است.

آگهی

او یک روز پس از نمایش فیلم جدیدش به نام «ژان دو بری» در شب افتتاحیه جشنواره کن به خبرنگاران گفت که اهمیتی به تحریم هالیوود نمی‌دهد. او گفت: «آیا الان احساس می‌کنم تحریم‌ شده‌ام؟ خیر، چون به هالیوود فکر نمی‌کنم، نیاز زیادی هم به هالیوود ندارم.»

آقای دپ پس از اینکه امبر هرد همسر سابقش، او را به آزار خانگی متهم کرد، نقشش را در فیلم‌ «جانوران شگفت انگیز» از سری فیلم‌های هری پاتر از دست داد. 

فیلم «ژان دو بری» که در آن دپ نقش پادشاه لویی پانزدهم فرانسه را بازی می‌کند، همانطور که برای فیلم‌های شب افتتاحیه جشنواره کن مرسوم است، ۷ دقیقه مورد تشویق قرار گرفت. 

آقای دپ با استقبال گرم طرفداران روی فرش قرمز مواجه شد و در پایان در حین تشویق به گریه افتاد. 

البته که در این میان، رسانه‌های طرفدار امبر هرد هم بیکار ننشستند. ایو بارلو یکی از دوستان خانم هرد، جشنواره کن را به داشتن «سابقه حمایت از متجاوزان و آزارگران» متهم کرد. 

جانی دپ چرا متهم شد؟

دپ سال گذشته در دادگاهی به اتهام افترا علیه خانم هرد پیروز شد، اما یک پرونده افترای دیگر در لندن را باخت و برای بسیاری این مساله همچنان برجسته است. 

این بازیگر ۵۹ ساله، پوشش رسانه‌ای مطبوعات را مورد انتقاد قرارداد. البته نقدهای مربوط به فیلم هم متفاوت بود. روزنامه گاردین می‌گوید که آقای دپ یک اجرای «عجیب» ارائه کرده است. 

آقای دپ در تمام مدت فیلم فرانسوی صحبت می‌کند و می‌گوید که خانم مایوین، کارگران، از این ماجرا شگفت زده شده بوده است.

آقای دپ که بیشتر سال را در فرانسه زندگی می‌کند، گفت: «من فکر می‌کردم انتخاب فردی از کنتاکی به عنوان لویی پانزدهم از جانب خانم میون، بسیار شجاعانه بوده است.»

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

خانم مایوین هم به خبرنگاران گفت: «لویی پانزدهم و نقش مقابلم در فیلم را باید می‌بوسیدم و بنابراین ترجیح دادم بازیگری سکسی انتخاب کنم. آقای دپ اطلاعات زیادی درباره تاریخ فرانسه داشت و خیلی بیشتر از من درباره لویی پانزدهم می‌دانست.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«قاتلان ماه کامل»، روایتگر عصر وحشت آمریکا؛ دنیرو: نقش من همچون دونالد ترامپ است

جایزه بهترین هنرپیشه زن جشنواره کن به زر امیرابراهیمی رسید

«از چشم‌ پروانه» روایت یک زن گرفتار در جهنم جنگ اوکراین در جشنواره کن