رسانه اسپانیایی مدعی شد: چراغ سبز مدیرعامل باشگاه پرافتخار اروپا برای جذب رونالدو

کریستیانو رونالدو با پیراهن باشگاه النصر عربستان
کریستیانو رونالدو با پیراهن باشگاه النصر عربستان Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی فوتبال، برخلاف روزهای نخست حضورش در باشگاه النصر عربستان سعودی چندان موفق و راضی به نظر نمی‌رسد؛ همزمان مدیرعامل پرافتخارترین باشگاه اروپا در تدارک گشودن درهای این باشگاه به روی اوست.

آگهی

رونالدو طی چهار بازی اخیر انصر تنها موفق شده یک گل به ثمر برساند و با ۱۲ گل زده همچنان در رده چهارمین گل‌زن برتر لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد. هم تیمی او اندرسون تالیسکا با ۱۶ گل در رده سوم است و کارلوس کاروالیو، مهاجم الشباب نیز هم رده اوست. رونالدو چهار هفته مانده به پایان مسابقات امسال لیگ عربستان برای دریافت جایزه کفش طلا حداقل باید ۹ گل به ثمر برساند تا امیدی به پیشی گرفتن از عبدالرزاق حمدالله، مهاجم الاتحاد که تا کنون ۲۰ گل به ثمر رسانده، داشته باشد.

 او طی حدود ۶ ماهی که در لیگ حرفه‌ای عربستان حضور دارد، با پیراهن النصر در کسب سه جام ناکام بوده و برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان نیز باید منتظر رخداد معجزه در نتایج چهار هفته پایانی الاتحاد باشد.  

افول درخشش او به عنوان مهاجم النصر موجب بروز رفتارهای پرحاشیه‌ای از سوی او شده است. ناکامی رونالدو در گل‌زنی‌های پیاپی گاه چنان او را عصبی کرده که فریادهای تندی بر سر هم تیمی‌های خود، داوران و کادر فنی باشگاه کشیده، نسبت به شرایط بد زمین بازی اعتراض کرده و چند باری نیز در حاشیه زمین عصبانیت خود را با لگد زدن به بطری‌های پلاستیکی آب تخلیه کرده است.

در چنین شرایطی، پایگاه خبری دفنسا سنترال که اخبار باشگاه رئال مادرید را پوشش می‌دهد، از تمایل فلورنتینو پرز، مدیرعامل این باشگاه برای جذب رونالدو خبر داده است. کریستیانو رونالدو در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ پیراهن رئال مادرید را در ۲۹۲ بازی بر تن کرده و موفق شده ۳۱۱ گل برای این باشگاه به ثمر برساند.

رونالدو در پرافتخارترین باشگاه اروپا که موفق به کسب ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده، لمس جام قهرمانی در لالیگا، سوپر جام اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را تجربه کرد.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

با این حال، رسانه باشگاه رئال مادرید اعلام کرده که آقای پرز قصد ندارد، رونالدو را این بار به عنوان بازیکن جذب کند بلکه در فکر مهیا کردن شرایطی برای حضور او در کادر فنی تیم‌های جوانان و پایه رئال مادرید است.

دفنسا سنترال با یادآوری رابطه دوستانه آقای پرز و رونالدو و نیز علاقه فردی رونالدو به شهر مادرید احتمال تحقق ایده مدیرعامل رئال مادرید را بالا دانسته است. علاقه رونالدو به شهر مادرید به حدی است که او نخستین شعبه رستوران‌های زنجیره‌ای خود به نام تاتل (TATEL) را در سال ۲۰۱۴ در این شهر افتتاح کرد. 

البته قرارداد ۲۰۰ میلیون یورویی رونالدو برای بازی در هر فصل لیگ عربستان، دو و نیم ساله بوده و به طور قانونی تا ژوئن ۲۰۲۵ ادامه دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کریستیانو رونالدو پردرآمدترین کاربر اینستاگرام؛ ستاره پرتغالی برای هر مطلب چقدر درآمد کسب می‌کند؟

«طلاق توافقی» رونالدو از شیاطین سرخ؛ باشگاه منچستر یونایتد به فروش گذاشته شد

رونمایی از مجسمه کریستیانو رونالدو در ایالت گوای هند جنجال‌آفرین شد