توافق مسی با الهلال؟ پدر مسی می‌گوید شایعه است

لیونل مسی
لیونل مسی Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پدر لیونل مسی در بیانیه‌ای گزارش‌ها در خصوص توافق این بازیکن برای پیوستن در فصل آینده فوتبال را تکذیب و تاکید کرد نه هیچ توافق کتبی و یا حتی ضمنی بر سر آینده لیونل مسی با هیچ باشگاهی صورت نگرفته است.

آگهی

خورخه مسی، پدر لیونل، ستاره آرژانتینی فوتبال جهان در این بیانیه تاکید کرد که همچنان مسی تصمیمی برای فصل آینده خود نگرفته است. 

وی اعلام کرد تمام گزارش‌ها مبنی بر اینکه مسی برای بازی در فصل آینده با باشگاه‌های دیگر به توافق رسیده، دروغ است. او همچنین با اشاره به اینکه مسی همچنان تحت قرارداد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است افزود: «مطمئنا هنوز هیچ توافقی با هیچ باشگاهی برای فصل آینده به دست نیامده و ما در پایان فصل در خصوص آینده تصمیم خواهیم گرفت.»

مسی پدر که مدیر برنامه فرزندش نیز به شمار می‌رود همچنین تاکید کرد که نه امضایی صورت گرفته و نه حتی توافق شفاهی بر سر آینده این بازیکن با باشگاه شکل نگرفته است. او همچنین اظهار داشت که این اخبار جعلی تنها با هدف استفاده کردن از نام لیونل مسی صورت گرفته است. 

این در حالی است که پیش از این یک منبع سعودی نزدیک به مذاکرات به خبرگزاری فرانسه گفته بود که توافق میان مسی و باشگاه الهال عربستان قطعی شده و فوق ستاره آرژانتینی پذیرفته در ازای یک قرارداد سودآور مالی در پایان فصل به قهرمان لیگ عربستان سعودی بپیوندد. 

مسی در حال حاضر بازیکن باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه است و قرارداد او در پایان این فصل با تیم فرانسوی به پایان می‌رسد. همچنین مذاکرات با پارسی‌ها برای تمدید قرارداد به بن‌بست رسیده و کاپیتان تیم ملی آرژانتین در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. 

با این حال همچنان شایعاتی در خصوص بازگشت احتمالی مسی به بارسلونا اسپانیا نیز منتشر شده است. مدیران بارسلونا برای ثبت قرارداد مسی باید چند بازیکن فعلی خود را به فروش برسانند تا بتوانند سقف دستمزدهای این باشگاه را کاهش دهند. این مسئله به عنوان یکی از پیش شرط‌های لیگ فوتبال اسپانیا برای ثبت قرارداد مسی تعیین شده است. 

با این حال مسی هفته گذشته در سفری از پیش اعلام نشده به عربستان سفر کرد که این اقدام او خشم باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و هواداران این تیم را به همراه داشت. در واکنش به این سفر، باشگاه فرانسوی مسی را برای مدتی از تمرینات محروم کرد و هواداران عصبانی هم با حضور در مقابل کمپ تمرینی پاری‌سن‌ژرمن خواهان اخراج هر چه سریعتر مسی شدند. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

با ادامه تهدیدها علیه مسی از سوی هواداران و همچنین حضور برخی از آنها در مقابل منزل مسی، این بازیکن آرژانتینی مجبور شد ویدیویی منتشر کرده و از هم تیمی‌ها و باشگاه به دلیل سفر خود به عربستان عذرخواهی کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بهای بلیط‌‌های دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا اعلام شد؛ ۶۳۰ یورو برای دیدن مسی در چین

مجموعه ژاپنی «فوتبالیست‌ها» پس از ۴۳ سال به پایان رسید

سازمان دختر شایسته جهان ادعای شرکت نماینده عربستان در رقابت‌های امسال را تکذیب کرد