تلاش امدادگران ویتنام برای نجات پسربچه ۱۰ ساله‌ای که در چاه ۳۵ متری سقوط کرده است

کودک ده‌ساله ویتنامی در چاه بتونی سقوط کرده است
کودک ده‌ساله ویتنامی در چاه بتونی سقوط کرده است Copyright AFP
Copyright AFP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

این پسربچۀ ۱۰ ساله به دنبال جمع کردن آهن قراضه در چاه ۳۵ متری سقوط کرد. صدها امدادگر از سراسر ویتنام در تلاش برای نجات او هستند، اما امید کمی وجود دارد

آگهی

صدها امدادگر در ویتنام در تلاش هستند تا پسر بچه‌ای ۱۰ ساله‌ را که چند روز پیش در یک کارگاه ساختمانی در داخل چاهی باریک و بتونی به عمق ۳۵ متر سقوط کرده بود، نجات دهند.

روز شنبه کمی بعد از اینکه «لی هائو» به داخل چاه بتونی افتاد، صدای گریه و درخواست کمک او همچنان شنیده می‌شد اما دیگر خبری از صدای او نیست. امدادگران روز دوشنبه هیچ پاسخی از او دریافت نکردند تا اینکه یک دوربین به داخل چاه فرستادند تا بتوانند موقعیت او را در عمق ۳۵ متری پیدا کنند.

این حادثه در محل ساخت و ساز پل منطقه دلتای مکونگ رخ داد؛ جایی که این پسربچه در جستجوی آهن قراضه رفته بود.

لو هواهنگ بائو، مدیر بخش حمل و نقل استان دونگ‌تاپ به یک روزنامه محلی گفت: «من نمی‌فهمم که او چگونه به داخل ستون بتونی توخالی که قطر آن فقط ۲۵ سانتی‌متر است سقوط کرده است.»

به گزارش رسانه‌ها تلاش برای بیرون آوردن این پسربچه تاکنون با شکست مواجه شده و امدادگران نتوانسته‌اند موقعیت او را مشخص کنند. 

امدادگران سعی کرده‌اند به داخل این ستون بتونی اکسیژن پمپاژ و خاک اطراف را کم کنند اما ستون بتونی کج شده و تلاش‌ها برای نجات این کودک را پیچیده‌تر کرده است. 

روز دوشنبه فام مین‌‌چین، نخست‌وزیر ویتنام از امدادگران سطح فدرال خواست تا به کمک مقامات محلی برای نجات این پسربچه بروند.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

دوان تان‌بو، معاون کمیته مردمی استان دونگ‌تاپ گفت: «این پسربچه چهار روز است که در داخل این چاه افتاده و با فرض جراحات متعدد، امید به زنده ماندنش کم است.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«دخترناپالم» ویتنام آخرین درمان بر روی پوست را دریافت کرد

متهمان کامیون مرگ مهاجران ویتنامی در بریتانیا به ۷۸ سال حبس محکوم شدند

نبرد سیل‌زدگان ویتنامی با طبیعت برای زنده ماندن