جام جهانی قطر؛ کرواسی با غلبه بر مراکش به مقام سوم رسید

بازی رده‌بندی جام جهانی قطر
بازی رده‌بندی جام جهانی قطر Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مسابقه فینال جام جهانی ۲۰۲۲ روز یکشنبه ساعت ۱۶ به وقت اروپای مرکزی (۱۸:۳۰ به وقت تهران) بین تیم‌های فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی و آرژانتین برگزار خواهد شد.

آگهی

تیم ملی فوتبال کرواسی روز شنبه در مسابقه رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی موفق شد با غلبه بر مراکش به مقام سوم برسد. 

کرواسی مراکش را با نتیجه دو بر یک شکست داد. گل اول این بازی را یوشکو گواردیول، مدافع تیم کرواسی در دقیقه هفت به ثمر رساند. برتری کرواسی دیری نپایید چرا که تنها دو دقیقه بعد اشرف داری، بازیکن مراکش توانست توپ را وارد دروازه کرواسی کند. 

هر دو تیم تا دقایق پایانی نیمه اول برای رسیدن به گل دوم تلاش کردند و در نهایت این میسلاو اورشیچ، بازیکن کرواسی بود که توانست در دقیقه ۴۲ دروازه مراکش را باز کند. به این ترتیب بازیکنان کرواسی با برتری دو بر یک به رختکن رفتند. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

فرصت‌های هر دو تیم برای گلزنی در نیمه دوم بدون نتیجه بود تا کرواسی که چهار سال پیش با شکست در بازی فینال به مقام دوم رسیده بود در این دوره به مقام سوم برسد. میسلاو اورشیچ پس از این مسابقه گلش را «مهمترین گل زندگی حرفه‌ای» خود خواند. 

کرواسی برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی از سد ژاپن و برزیل عبور کرده بود. در مقابل مراکش به عنوان شگفتی‌آفرین بزرگ جام جهانی قطر پیش از آنکه در نیمه نهایی در برابر فرانسه شکست بخورد موفق به حذف اسپانیا و پرتغال شده بود.

مسابقه فینال جام جهانی ۲۰۲۲ روز یکشنبه ساعت ۱۶ به وقت اروپای مرکزی (۱۸:۳۰ به وقت تهران) بین تیم‌های فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی و آرژانتین برگزار خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وداع برزیل با جام جهانی در یک چهارم نهایی طوفانی؛ آرژانتین یک قدم به فینال نزدیک شد

علم، تجارت و ورزش: زنانی که در قطر تفاوت ایجاد می‌کنند

قطر با شکست اردن برای دومین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شد