آتش‌سوزی در فیلیپین جان ۶ کودک را گرفت

آتش‌سوزی مهیب در مانیل فیلیپین
آتش‌سوزی مهیب در مانیل فیلیپین Copyright AFP
نگارش از مریم عباسی‌زاده
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در پی آتش سوزی مهیب خانه‌های زیادی در نزدیکی مانیل، پایتخت این کشور، هشت نفر از جمله شش کودک جان خود را از دست داده‌اند. در این آتش سوزی که حوالی ساعت ۵ صبح در محله ای فقیرنشین و پر رفت وآمد اتفاق افتاده و منجر به تخریب حدود ۸۰ خانه شده، سه تن نیز مصدوم شدند.

آگهی

در پی وقوع آتش‌سوزی در بامداد روز دوشنبه ۲ می  در یک خانه در نزدیکی مانیل، پایتخت فیلیپین، ۸ نفر از جمله ۶ کودک جان باختند.

به گزارش خبرگزاری‌ها، این آتش‌سوزی در طبقه دوم خانه‌ای در محوطه دانشگاه فیلیپین رخ داد و به سرعت گسترش یافت. در این آتش‌سوزی که حوالی ساعت ۵ صبح در محله ای فقیرنشین و پر رفت وآمد اتفاق افتاده و منجر به تخریب حدود ۸۰ خانه شده، سه تن نیز مصدوم شدند.

نیروهای آتش‌نشانی دو ساعت برای مهار حریق تلاش کردند. به‌گفته یکی از مقامات آتش‌نشان محلی، دلیل گسترش سریع آتش، استفاده از مصالح و مواد نامناسب در ساخت خانه‌هاست. همزمان با شروع آتش‌سوزی و گسترش سریع آن قربانیان فرصت نکرده بودند از خانه‌های خود فرار کنند.

 هنوز گزارشی در خصوص علت وقوع این حریق منتشر نشده است.

بیش از۱۳ میلیون نفر در پایتخت پرجمعیت فیلیپین زندگی می‌کنند، چندین هزار نفر از ساکنان مانیل  در محله‌های فقیرنشین پرازدحام زندگی می‌کنند  که بارها  طعمه حریق شده‌است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آتش‌سوزی در کارخانه تولیدات شیمیایی شانگهای جان دست کم یک نفر را گرفت

تصاوری از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در شهر اسن آلمان

آتش سوزی در اردوگاه پناهجویان روهینگیا در جنوب بنگلادش