قاتل هندی که قصد داشت جسد مقتول را به جای جسد خودش جا بزند، دستگیر شد

مامور پزشکی قانونی هند، عکس از بایگانی
مامور پزشکی قانونی هند، عکس از بایگانی Copyright AFP
Copyright AFP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جسد مقتول در حالی که چهره‌اش قابل شناسایی نبود ماه گذشته در حومه دهلی نو پیدا شد. مقتول که یک بنا است لباس کومار را به تن داشت و کارت شناسایی او نیز در جیبش بود.

آگهی

یک مرد هندی به ظن قتل مرد دیگری بازداشت داشت. پلیس هند روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «قاتل» قصد داشته برای فرار از چنگ عدالت جسد مقتول را به جای جسد خودش جا بزند.

مظنون به قتل که رسانه‌های محلی نام او را سودش کومار اعلام کرده‌اند، پرونده مفتوح دیگری هم دارد. او در سال ۲۰۱۸ به اتهام قتل دختر خودش بازداشت شد و در انتظار برگزاری دادگاه با استفاده از شرایط آزادی مشروط از زندان آزاد شده بود. تعداد زیاد زندانیان موجب شده بود تا مسئولان زندان با جدی‌تر شدن همه‌گیری کرونا بسیاری از زندانیان را بصورت مشروط مرخص کنند.

جسد مقتول در حالی که چهره‌اش قابل شناسایی نبود ماه گذشته در حومه دهلی نو پیدا شد. مقتول که یک بنا است لباس کومار را به تن داشت و کارت شناسایی او در جیبش بود.

همسر کومار نیز هویت جسد را تایید کرده بود اما پلیس با استناد به گزارش‌های دریافتی مبنی بر زنده بودن سودش کومار، به تحقیقات خود ادامه داد و در نهایت مظنون را جمعه شب مقابل منزلش دستگیر کرد.

کومار که به اتهام قتل دختر خود باید محاکمه می‌شد بنا را با وعده کار به منزلش دعوت کرده و لباس ‌ای خودش را برای کار در اختیارش می‌گذارد و سپس نقشه شوم خود را اجرا می‌کند.

توییتر یورونیوز فارسی را دنبال کنید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نگرانی از افزایش حملات به مسیحیان هند در آستانه کریسمس

قتل خاشقجی؛ فرانسه: سعودی بازداشت شده مظنونی نیست که ترکیه به دنبال آن است

وزیر کشور لبنان: قتل صراف وابسته به حزب‌الله و رابط ایران، احتمالا کار اسرائیل بوده است