لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن شایعه توافق با زین‌الدین زیدان را تکذیب کرد

پوچتینو، لئوناردو و ناصر الخلیفی
پوچتینو، لئوناردو و ناصر الخلیفی Copyright AP photo
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

لئوناردو با تکذیب این خبر که زین الدین زیدان مربی آینده باشگاه خواهد بود تصریح کرد که پاری سن ژرمن با مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی خود مشکلی ندارد

آگهی

لئوناردو با تکذیب این خبر که زین الدین زیدان مربی آینده باشگاه خواهد بود تصریح کرد که پاری سن ژرمن با مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی خود مشکلی ندارد.

شایعات در خصوص رفتن پوچتینو و آمدن زیدان بعد از آن مطرح شد که برخی از رسانه‌ها در گزارش‌هایی مدعی شده بودند سرمربی آرژانتینی پاریسی‌ها قرار است هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد. همین مسئله موجب شده بود تا برخی از احتمال آمدن زین‌الدین زیدان که بعد از ترک رئال مادرید بی‌کار بوده است خبر دهند.

با این حال لئوناردو مدیر ورزشی برزیلی پاری‌سن‌ژرمن روز جمعه ۲۶ نوامبر این شایعات را تکذیب و اظهار داشت: «ما احترام بسیار زیادی برای زیدان قائلیم. او چه در دورانی که فوتبالیست بود و چه وقتی به عنوان مربی فعالیت کرده، کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشته است، اما من می‌توانم به صورت کاملا شفاف بگویم نه هیچ تماسی با او داشته‌ایم و نه ملاقاتی از سوی باشگاه با زیدان صورت گرفته است.»

از سوی دیگر بعد از اخراج اوله گونار سولسشر از هدایت منچستریونایتد برخی از رسانه‌های ورزشی خبر داده بودند که زیدان پیشنهاداتی برای سرمربی‌گری شیاطین سرخ شهر منچستر دریافت کرده که آن‌را نپذیرفته است. همچنین برخی از رسانه‌های فرانسوی گزارش داده بودند که سرمربی پیشین رئال مادرید در انتظار پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن یا تیم ملی فرانسه است.

همچنین شکست هفته گذشته پاری‌سن‌ژرمن با حضور تمام ستاره‌های خود در مقابل منچسترسیتی گمانه نارضایتی مدیران پاریس از پوچتینو را تقویت کرده بود. با این حال اظهارات صریح لئوناردو نشان می‌دهد دست‌کم در آینده نزدیک خبری از تغییر و تحولات در کادر مربی‌گری پاری‌سن‌ژرمن نخواهد بود.

لئوناردو در بخش دیگری از اظهارات خود به تمایل باشگاه در خصوص ادامه فعالیت پوچتینو اشاره کرد و افزود: «ما نمی‌خواهیم که پوچتینو باشگاه را ترک کند و هیچ باشگاه دیگری هم با ما در این خصوص تماسی نداشته است.»

او همچنین در خصوص شایعات دیدار با زیدان گفت: «این بسیار احمقانه است که ما بخواهیم با زیدان در یک هتل بزرگ در پاریس و در مقابل دید همگان مذاکره و ملاقات کنیم. چنین دیداری هرگز اتفاق نیفتاده است.»

اشاره ستاره پیشین تیم ملی برزیل و باشگاه میلان ایتالیا به شایعاتی است که برخی از رسانه‌های فرانسوی منتشر و از ملاقات او و زیدان در یکی از هتل‌های بزرگ شهر پاریس خبر داده بودند.

در همین حال، مائوریتسیو پوچتینو هم شایعات در خصوص ترک پاری‌سن‌ژرمن را تکذیب کرده است. سرمربی آرژانتینی با بیان اینکه از حضور در این تیم خوشحال است افزود« «قرارداد من تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و قصد جدایی هم ندارم. من کودک نیستم و تمام زندگی‌ام را صرف فوتبال کرده‌ام و به خوبی از حاشیه‌ها و شایعاتی که می‌تواند اتفاق بیفتد مطلع هستم. در طول ۱۲ سال اخیر همواره مربی‌گری کرده‌ام و به شنیدن این شایعات عادت دارم. من کاملا اتفاقاتی که در پیرامون ما رخ می‌دهد را درک می‌کنم. بعضی چیزها مثبت و برخی دیگر منفی هستند. شایعات هم همیشه هستند، اما شما باید با آنها کنار بیاید و کار خود را ادامه دهید.»

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تحقیقات پرونده «آدم‌ربایی»؛ پلیس قضایی فرانسه منزل مسکونی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ ژرمن را بازرسی کرد

شادی پاریسی‌ها و بهت مادریدی‌ها از تمدید قرارداد امباپه؛ پای چقدر پول در میان است؟

جدایی زیدان از رئال؛ قطع همکاری اسطوره فرانسوی با کهکشانی‌ها رسمی شد