«اسم من کلئو است»؛ دختر ۴ ساله ربوده شده استرالیایی پس از دو هفته پیدا شد

کلئو اسمیت
کلئو اسمیت Copyright AP
نگارش از یورونیوز با استفاده از  AP
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کلئو ۱۶ اکتبر و در حالی که با خانواده‌اش برای طبعیت گردی در یک چادر اتراق کرده بود، ناپدید شد.

آگهی

پلیس استرالیا بامداد چهارشنبه کلئو، دختربچه ۴ساله ناپدید شده را در یک خانه پیدا کرد. این خبر موجی از شادی و آرامش را برای خانواده کلئو و افکار عمومی استرالیا در پی داشت.

به گزارش رسانه‌های محلی، پلیس در نخستین ساعات بامداد چهارشنبه و با حکم تفتیش یک منزل در شهر ساحلی کارناروون، پس از شکستن در ورودی، وارد محلی شده که آدم‌ربا یا آدم‌ربایان کلئو را در آن حبس کرده بودند.

کریس دائسون، رئیس کمیسیاریای پلیس این شهر در غرب استرالیا می‌گوید چهار مامور پلیس در زمان تفتیش خانه در یکی از اتاق‌ها را باز کردند و با دوختربچه روبه‌رو شدند. وقتی گفتند تو کی هستی، جواب داد "اسم من کلئو است." اشک‌ من یکی درآمد.»

به گفته پلیس یک مرد ۳۶ ساله که نامش افشا نشده به‌عنوان مظنون اصلی این آدم ربایی، بازداشت شده است.

پلیس کلئو اسمیت را به مادرش امیل اسمیت و همسرش جک گلیدون تحویل داده است. پلیس استرالیا هفته پیش جایزه‌ای ۱ میلیون دلاری برای یافتن این دختربچه تعیین کرد. معلوم نیست آیا این پاداش نقدی، نقشی در دادن اطلاعات به پلیس داشته یا نه.

کلئو ۱۶ اکتبر و در حالی که با خانواده‌اش برای طبعیت گردی در یک چادر اتراق کرده بود ناپدید شد. کلئو و خواهرش جدا از پدر و مادر در یک چادر مجزا خوابیده بودند. پلیس پس از گزارش ناپدید شدن این دختر بچه و در جریان نخستین بررسی‌ها با مشاهده کنده شدن زیپ چادر، با اطمینان اعلام کردند ماجرا یک آدم‌ربایی است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وقتی پسربچه بازیگوش خود را داخل دستگاه جایزه‌های عروسکی گرفتار می‌کند

مردی در استرالیا به ارسال ۱۷ میلیون پیامک جعلی متهم شد

یک شبکه فعال در زمینه سوءاستفاده جنسی از کودکان در استرالیا با کمک اف‌بی‌آی متلاشی شد