درخواست مردی از ژاندارمری ایتالیا: زندگی با همسرم جهنم است مرا زندانی کنید

گشت شهری ژاندارمری ایتالیا(Carabinieri)/(عکس آرشیوی است)
گشت شهری ژاندارمری ایتالیا(Carabinieri)/(عکس آرشیوی است) Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ژاندارمری ایتالیا(carabinieri) روز یکشنبه از مراجعه مردی خبر داد که به دلیل «غیرقابل تحمل» خواندن زندگی با همسرش در دوران حبس خانگی، خواهان سپری کردن دوران محکومیتش پشت میله‌های زندان شده است.

آگهی

ژاندارمری ایتالیا (carabinieri) روز یکشنبه از مراجعه مردی خبر داد که به دلیل «غیرقابل تحمل» خواندن زندگی با همسرش در دوران حبس خانگی، خواهان سپری کردن دوران محکومیتش پشت میله‌های زندان شده است.

مطابق اعلام ژاندارمری ایتالیا این مرد ۳۰ ساله که دارای ملیت آلبانیایی است، در حاشیه شهر رُم زندگی می‌کند و مدعی است که از زندگی مشترک اجباری با همسرش به تنگ آمده است.

فرانچسکو جاکومو فرانته از افسران ژاندارمری ایتالیا به خبرگزاری فرانسه گفت که این مرد به دلیل جرایم مرتبط با مواد مخدر چند ماه بود که در حبس خانگی قرار گرفته بود تا دوران محکومیت چند ساله خود را سپری کند.

آقای فرانته توضیح داده که او به دلیل آنچه که شرایط حاد و جهنمی زندگی مشترک خوانده، از حبس خانگی گریخته و خود را به طور داوطلبانه به نیروهای ژاندارمری معرفی کرده است تا دوران محکومیت خود را در زندان سپری کند.

ژاندامری ایتالیا اعلام کرده که این فرد بلافاصله به دلیل نقض محدودیت حبس خانگی دستگیر شد و مقام‌های قضایی نیز بلافاصله دستور انتقالش را به زندان صادر کردند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تبرئه زنی که همسرش را با تفنگ شکاری کُشت؛ رای دادگاه ترکیه: دفاع مشروع در برابر خشونت خانگی

کشمکش بر سر عامل «خشونت خانگی»؛ جانی دپ بار دیگر در دادگاه شکست خورد

افزایش ۲۵ درصدی زنان قربانی خشونت خانگی در فرانسه؛ ۱۴۶ زن در یکسال به قتل رسیدند