اختلال در اینستاگرام رفع شد

آیکون اینستاگرام
آیکون اینستاگرام Copyright کانوا
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اینستاگرام برنامه اشتراک عکس و ویدئو که از زیر مجموعه‌های فیس‌بوک است روز جمعه ۸ اکتبر (۱۶ مهر) برای برخی از کاربران از کار افتاد یا سرعت بارگذاری بسیار کند گزارش شده است با این حال این اختلال بعد از مدتی رفع شد.

آگهی

اینستاگرام برنامه اشتراک عکس و ویدئو که از زیر مجموعه‌های فیس‌بوک است روز جمعه ۸ اکتبر (۱۶ مهر) برای برخی از کاربران از کار افتاد یا سرعت بارگذاری بسیار کند گزارش شده است با این حال این اختلال پس از حدود یک ساعت برطرف شد. این اتفاق در حالی رخ داد که در اوایل این هفته غول رسانه‌های اجتماعی دچار قطعی شش ساعته شد که به دلیل خطا در حین تعمیر و نگهداری معمول در شبکه رخ داده بود.

 برخلاف دفعه قبل، پیام رسان واتس‌اپ و فیس‌بوک به فعالیت خود ادامه دادند، گرچه برخی قطعی‌های کوتاه و موردی درباره فیس‌بوک نیز گزارش شد. گزارش‌ها از ایراد در مسنجر فیس‌بوک بیشتر بود. فیس بوک در پیامی اعلام کرد که می‌داند برخی از افراد در دسترسی به برنامه‌ها و محصولاتش با مشکل روبرو هستند.

این غول شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد که در تلاش هستند تا اوضاع در اسرع وقت به حالت عادی برگردد.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با ایراد ایجاد شده در اینستاگرام با حضور در توییتر به این اختلال گلایه کردند. 

توقف فعالیت‌های فیسبوک و گروه‌های زیرمجموعۀ آن در روز دوشنبه با حدود سه میلیارد کاربر ماهانه، باعث استفادۀ بیشتر کاربران از دیگر شبکه‌های ارتباطی در فضاهای مجازی از جمله توییتر و تلگرام شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ پس از یک قطعی طولانی و بی‌سابقه دوباره فعال شدند

بروز اختلال جهانی در سرویس‌های فیسبوک؛ دسترسی میلیون‌ها نفر به واتساپ و اینستاگرام قطع شد

شبکه ایکس برای جذب دوستداران محتوای جنسی بزرگسالان، قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند