ادل: سال‌ها به دنبال خوشبختی و پایان دادن به اضطراب‌های زندگیم بودم

Adele
Adele Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ادل می‌گوید تلاشش برای دوری گزیدن از مردم از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شده؛ یعنی از زمانی که لغو دو برنامه‌اش در ورزشگاه ومبلی آنهم به دلیل مشکلی که برای صدایش پیش آمده بود، باعث عصبانیت طرفدارانش شد و او ترجیح داد که برای فرار از خشم مردم، خودش را در خانه‌ حبس کند.

آگهی

ادل، ستاره مشهور موسیقی پاپ بریتانیا در مصاحبه‌ای که پیش از انتشار آلبوم جدیدش «۳۰» با ماهنامه مد آمریکایی «ووگ» انجام داده، از سپری کردن سالهایی «پراضطراب» سخن گفته که حتی باعث «گوشه گیری» او شده بود.

او می‌گوید تلاشش برای دوری گزیدن از مردم از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شده است؛ یعنی از زمانی که لغو دو برنامه‌اش در ورزشگاه ومبلی آنهم به دلیل مشکلی که برای صدایش پیش آمده بود، باعث عصبانیت طرفدارانش شد و به همین دلیل او ترجیح داد که برای فرار از خشم مردم، خودش را در خانه‌ای حبس کند.

او در این مصاحبه که روز پنج‌شنبه در وبسایت ماهنامه «ووگ» منتشر شد، اینگونه ادامه می‌دهد: «این همان کاری بود که انجام دادم. من بسیار گوشه‌گیر بودم و مردم عادت کردند که من را گوشه گیر ببینند.»

این خواننده ۳۳ ساله می‌گوید که در همان سالی که او آن را«سال اضطراب» نامیده با سیمون کنکی ازدواج کرده است؛ ادل و سیمون سال‌ها با یکدیگر دوست بودند و او در سال ۲۰۱۱ میلادی نیز از سیمون کنکی صاحب یک فرزند پسر به نام «آنجلو» شده بود.

او درباره جدایی و طلاق از سیمون کنکی نیز گفت: «هیچ کدام از ما هیچ اشتباهی نکرده‌ایم. هیچکدام از ما به یکدیگر آسیب نرساندیم.» ادل که هم اکنون در لس آنجلس زندگی می‌کند در ادامه می‌گوید: «پس از آن بود که برای یافتن شادی واقعی خود، به سفر رفتم.»

ریشه یک سال پر اضطراب

ادل فاش کرد که یکی از آهنگهای آلبوم جدید «۳۰» را با الهام از سخنی از فرزندش نوشته که پس از فروپاشی زندگی مشترکش گفته بود و افزود که برای درمان روحی خود، در کنار ورزش به روش‌های سنتی بسیاری از جمله مدیتیشن حمام صوتی روی آورده است.

ادل گفت: «متوجه شدم که وقتی این تمرینات را انجام می‌دادم، هیچ اضطرابی نداشتم.»

او افزود که در جریان درمان روحی خود متوجه شده که اضطرابهایش عمدتا در دوران کودکی او و رابطه‌اش با پدرش مارک ایوانز ریشه داشته است که زمانی که ادل تنها ۲ سال داشت، خانه را ترک کرده بود.

او می‌گوید: «بطور کلی در سراسر زندگی‌ام، رابطه من با مردان همیشه اینگونه بوده است: اینکه تو به من صدمه می‌زنی، بنابراین من ابتدا به تو صدمه می‌زنم.... یک نگاه سمی که همیشه مانع از رسیدن من به خوشبختی شده است.»

پدر ادل سرانجام در ماه می سال جاری میلادی در اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

ادل در این مصاحبه می‌گوید که استرس‌های ناشی از کار همچنین مرگ ایمی واینهاوس، دیگر خواننده بریتانیایی نیز در مجموع او را وادار به ترک صنعت موسیقی کرده بودند؛ تا جایی که در نامه‌ای به مدیر برنامه‌هایش می‌نویسد: «این کار من نیست. من برای چنین چیزی عاشق موسیقی نشدم.»

ادل می‌گوید: «من دقیقا پس از مرگ ایمی واینهاوس معروف شدم و ما مرگ او را درست جلوی چشمانمان تماشا کردیم.»

او که موفق به کسب جایزهٔ گلدن گلوب و جایزهٔ اسکار همچنین ۱۵ بار جایزه گرمی شده، در این مصاحبه خطاب به طرفدارانش می‌گوید که در آلبوم جدیدش منتظر تغییر اندکی در صدایش باشند و اینکه، سبکی که در نوشتن متن اشعارش دارد نیز کمی تغییر کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آلبوم «۳۰» ادل سه روزه به پرفروش‌ترین آلبوم سال ۲۰۲۱ آمریکا بدل شد

جوایز موسیقی آمریکا؛ «بی تی اس» به عنوان اولین گروه آسیایی برنده جایزه «هنرمند سال» شد

بافتنی‌های پشمی مادربزرگ ۹۴ ساله و شگفتی‌هایش