اسپانیا انتقام گرفت؛ طلسم‌شکست‌ناپذیری ایتالیا با اشتباهات بونوچی به پایان رسید

شکست ایتالیا در مقابل اسپانیا
شکست ایتالیا در مقابل اسپانیا Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم ملی فوتبال اسپانیا موفق شد با شکست ایتالیا به دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا راه یابد و انتقام شکست در مقابل ایتالیا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا را از لاجوردی‌پوشان بگیرد.

آگهی

تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیداری تماشایی توانست انتقام شکست در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا را از ایتالیا بگیرد.

در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، دو تیم ایتالیا و اسپانیا در ورزشگاه سن‌سیرو شهر میلان به مصاف هم رفتند تا یکی از فینالیست‌های مسابقات امسال مشخص شود.

اسپانیایی‌ها از همان ابتدا توانستند برتری خود را به میزبان دیکته کنند و در نهایت هم در دقیقه ۱۷ توسط فران تورس به گل نخست خود دست یافتند. در ادامه بازی، لئوناردو بونوچی که در غیاب کیه‌لینی بازوبند کاپیتانی ایتالیا را بر بازو داشت، اما در ادامه با اشتباهات خود کار را برای لاجوردی پوشان سخت‌تر کرد. مدافع تیم یوونتوس در دقایق ۳۰ و ۴۲ دو کارت زرد از داور دریافت کرد و پیش از شروع نیمه اول ایتالیا را ۱۰ نفره کرد.

ایتالیایی‌ها که در این مسابقه بی‌نظم نشان می‌دادند در دقیقه ۴۵ بار دیگر دروازه خود را توسط فران تورس باز شده دیدند تا بازگشت برای شاگردان مانچینی سخت‌تر از قبل شود.

ایتالیایی‌ها در نیمه دوم با انجام تغییرات تلاش کردند بازی باخته را به تساوی بکشانند اما تمام حملات ایتالیا تنها یک بار و در دقیقه ۸۳ جواب داد. جایی که پلگرینی روی پاس فدریکو کیزا توانست دروازه خالی اسپانیا را باز کند. البته اسپانیا هم در این نیمه بخت‌های زیادی برای گلزنی داشت که درخشش دوناروما مانع از آن شد تا دروازه آتزوری برای سومین بار باز شود.

بالاخره و در پایان ۹۰ دقیقه جذاب، این شاگردان لوییز انریکه بودند که موفق شدند ضمن شکستن طلسم شکست ناپذیری ایتالیا، به فینال مسابقات لیگ ملت‌های اروپا راه یابند. دیگر فینالیست این مسابقات که دوره دوم آن در حال برگزاری است با جدال دو تیم فرانسه و بلژیک تعیین خواهد شد.

پرتغال در نخستین دوره این مسابقات توانسته بود عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کابوس برای ایتالیا؛ بلیط قطر برای سوئیس رزرو شد، لاجوردی‌ها راهی پلی‌اف شدند

واکنش رونالدو به شکست در مقابل صربستان: بهانه‌ای نیست، پرتغال در راه قطر خواهد بود

تساوی رم در شب مصدومیت آزمون و دیبالا و اخراج لوکاکو