سه خواهر روس که متهم به قتل پدر متجاوز خود بودند، به عنوان قربانی شناخته شدند

سه خواهر روس که پدر خود را با ادعای تجاوز جنسی به قتل رساندند
سه خواهر روس که پدر خود را با ادعای تجاوز جنسی به قتل رساندند Copyright آرشیو
Copyright آرشیو
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سه خواهر روس که سال ۲۰۱۸ پدر خود را به قتل رساندند، از سوی دادستانی به صورت رسمی به عنوان «قربانی» شناخته شدند.

آگهی

سه خواهر روس که سال ۲۰۱۸ پدر خود را به قتل رساندند، از سوی دادستانی به صورت رسمی به عنوان «قربانی» شناخته شدند. تفهیم اتهام قتل عمد برنامه ریزی شده به این سه خواهر در حالی صورت گرفت که آنان مدعی بودند پدرشان از آنها سوء استفاده جنسی کرده است.

با اعلام نظر رسمی دادستانی، وکلای این سه خواهر امیدوارند که اتهام قتل برنامه ریزی شده به موکلانشان به «دفاع مشروع» تغییر کند.

الكسی پارشین كه وکیل خواهران خاچاتوریان را بر عهده دارد، به خبرگزاری تاس گفت: «پدر این سه دختر به علت شكنجه، سوء استفاده جنسی و اجبار به اعمال جنسی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.»

كرستینا، آنجلینا و ماریا سه خواهر روس پس از پیدا شدن جسد پدرشان که با ضربات متعدد چاقو از ناحیه گردن و سینه به قتل رسیده بود، بازداشت شدند. آنها پس از بازداشت اعتراف كردند كه پدرشان را به دلیل تجاوزهای مکرر به قتل رسانده‌اند. این سه خواهر به هنگام قتل پدرشان ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ساله بودند.

اگر چه شواهد نشان از آن داشت که آقای خاچاتوریان از نوامبر ۲۰۱۴ دخترانش را به طور منظم مورد ضرب و شتم، تحقیر و تهدید به خشونت فیزیکی قرار داده و آنها را مجبور به رابطه جنسی کرده است اما در پایان سال ۲۰۱۹ اتهام قتل عمد برنامه ریزی شده به این سه خواهر تفهیم شد.

دادستان کل به بازپرسان گفته بود که از این اتهامات صرف نظر کنند اما دستور او نادیده گرفته شد.

به این ترتیب الکسی لیپتسر، وکیل دیگر این سه خواهر معتقد است: «اگر پرونده جنایی علیه میخائیل خاچاتوریان به دادگاه کشیده شود و دادگاه وی را به جرم ارتکاب جنایت علیه دخترانش مقصر تشخیص دهد، ما مدرک غیرقابل انکار دیگری مبنی بر دفاع مشروع این سه خواهر بدست خواهیم آورد.»

ماریا، کوچکترین خواهر، هنگام قتل دیوانه اعلام و به درمان اجباری فرستاده شد و دو خواهر دیگر هم اکنون در حبس خانگی به سر می‌برند.

اگر چه هم اکنون سه خواهر روس به عنوان قربانی شناخته شده‌اند اما اتهام قتل برای آن‌ها همچنان پابرجاست.

به گفته یاروسلاو پاکولین، یکی دیگر از وکلای این سه خواهر، دادگاه موکلانش تا پایان دادگاه پدرشان آغاز نخواهد شد. بنابراین به نظر این وکیل بعید است که سه خواهر به این زودی‌ها آزاد شوند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فرانسه درباره اتهام تجاوز به یک نظامی زن در کاخ الیزه تحقیق می‌کند

ادعای تجاوز جنسی علیه ستاره چینی؛ پورشه و بولگاری با «وو» قطع همکاری کردند

بقایای ۱۴ جسد در خانه مامور سابق پلیس در السالوادور پیدا شد