پوگبا از رسانه‌های منتشرکننده شایعه خداحافظی او از تیم ملی شکایت می‌کند

Paul Pogba
Paul Pogba Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید کخ با خشونت و ترور مخالف است اما نه درباره خداحافظی از تیم ملی فوتبال حرفی زده و نه حتی در این خصوص فکر کرده است.

آگهی

پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستر یونایتد اعلام کرد که از رسانه‌هایی که در اخباری جعلی مدعی خداحافظی او از تیم ملی فرانسه شدند، شکایت می‌کند.

برخی نشریات ترک و همچنین روزنامه دیلی میل و سان، گزارش‌هایی منتشر کردند که مدعی بود پل پوگبا در اعتراض به اظهارات امانوئل ماکرون درباره دین اسلام، تصمیم به خداحافظی از تیم ملی فرانسه گرفته است.

ساعاتی پس از انتشار این گزارش‌ها، این بازیکن فرانسوی در حساب اینستاگرامی خود این شایعات را تکذیب و آن‌را «اخبار جعلی» خواند.

ستاره منچستر یونایتد روز ۲۶ اکتبر در حساب شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «این اخباری که درباره من و خداحافظی از تیم ملی منتشر شد، ۱۰۰ درصد نادرست است. من هرگز درباره این موضوع نه حرفی زدم و نه حتی درباره‌اش فکر کردم.»

مرد شماره ۶ تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در ادامه می‌نویسد: «برخی رسانه‌ها اخبار کاملا جعلی در مورد موضوعی حساسیت برانگیز منتشر کردند و موضوع تیم ملی و دین من را هم به آن افزودند و این مسئله من را ناراحت، عصبانی، شگفت زده و مایوس کرد.»

این بازیکن ۲۷ ساله و مسلمان فرانسوی در ادامه پست اینستاگرامی خود نوشت: «من با هرنوع خشونت و ترور مخالفم. متاسفانه برخی رسانه‌ها در هنگام انتشار اخبار مسئولانه رفتار نمی‌کنند و از آزادی بیان سواستفاده می‌کنند و زنجیره‌ای از شایعاتی را ایجاد می‌کنند که زندگی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

بازیکن سابق تیم فوتبال یوونتوس همچنین در پایان تاکید کرد علیه رسانه‌هایی که شایعه خداحافظی او از تیم ملی فوتبال فرانسه را منتشر کردند شکایت خواهد کرد.

بعد از سخنرانی امانوئل ماکرون در خصوص لزوم ممانعت از نفوذ دیدگاه‌های افراط‌گرایانه اسلامی در فرانسه، موجی از اعتراضات و انتقادات در برخی از کشورهای عربی و همچنین ترکیه ایجاد شد. بعد از آن بود که چندین رسانه خاورمیانه‌ای و در ادامه نشریات دیلی میل و سان بریتانیا هم در گزارش‌هایی مدعی شدند پل پوگبا در اعتراض به اظهارات امانوئل ماکرون، از تیم ملی فوتبال فرانسه خداحافظی کرده است.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

برادر پل پوگبا به اتهام تلاش برای اخاذی ۱۳ میلیون یورویی به زندان افتاد

پوگبا پس از قهرمانی در لیگ اروپا به مکه رفت

پل پوگبا با قراردادی ۱۰۵ میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست