یو اس اوپن؛ دومینیک تیم و ویکتوریا آزارنکا به نیمه نهایی راه یافتند

دومینیک تیم و ویکتوریا آزارنکا
دومینیک تیم و ویکتوریا آزارنکا Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دومینیک تیم امیدوار است که روز جمعه دانیل مدودف، حریف سرسخت روس خود در نیمه نهایی را از پیش رو بردارد تا پس از اوپن استرالیا، به دومین فینال فصل یک تورنمنت گرند اسلم خود راه یابد.

آگهی

دومینیک تیم، تنیس باز ۲۷ ساله اتریشی روز چهارشنبه با کسب پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا، جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را دریافت کرد.

تیم که در رده‌بندی جهانی تنیس رتبه سوم را به خود اختصاص داده در مسابقه چهارشنبه شب خود نشان داد که از آمادگی بالایی برخوردار است. او در یک چهارم نهایی کار سختی در پیش نداشت و به راحتی موفق شد ظرف دو ساعت الکس دی مینور، حریف استرالیایی خود را در سه ست با نتایج ۶ بر۱، ۶ بر۲، و ۶ بر۴ شکست دهد تا برای نخستین بار حضور در نیمه نهایی مسابقات یو اس اوپن را تجربه کند.

دومینیک تیم امیدوار است که روز جمعه دانیل مدودف، حریف سرسخت روس خود در نیمه نهایی را از پیش رو بردارد تا پس از اوپن استرالیا، به دومین فینال فصل یک تورنمنت گرند اسلم خود راه یابد.

گفتنی است که دانیل مدودف پیش‌تر در دیگر دیدار یک چهارم نهایی آندری روبلف روس را شکست داده و راهی نیمه نهایی شده بود.

رویارویی آزارنکا و ویلیامز در نیمه نهایی زنان

از سوی دیگر در بخش زنان نیز این ویکتوریا آزارنکا بود که موفق شد به یکی دیگر از مجوزهای حضور در نیمه نهایی مسابقات تنیس آزاد آمریکا دست یابد.

تنیسور ۳۱ ساله کشور بلاروس که در رده بیست و هفتم جهانی ایستاده در دیدار یک چهارم نهایی هیچ فرصتی به حریف خود نداد و به اصلاح حریف‌اش را «یک لقمهن کرد.

آزارنکا که الیز مرتنز بلژیکی و دارنده رتبه هجدهم جهانی رده بندی تنیس جهان را پیش رو داشت در دو ست با نتایج ۶ بر ۱ و ۶ بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت و به مرحله بعد صعود کرد.

ویکتوریا آزارنکا در نیمه نهایی اما کار دشواری پیش رو خواهد داشت. او باید مقابل سرنا ویلیامز آمریکایی و دارنده رتبه هشتم جهانی مسابقه دهد که پیش‌تر رویارویی با او در دو مسابقه فینال در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ را تجربه کرده بود.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یو اس اوپن؛ حذف کننده مرد شماره یک تنیس جهان به نیمه نهایی رسید

زن شماره یک تنیس جهان از ترس کرونا در مسابقات «یو.اس اوپن» شرکت نمی‌کند

تصاویری از انتقال هواپیمای مافوق صوت کنکورد از مسیر رودخانه در نیویورک