طوفان ایسایاس پس از آمریکا به کانادا رسید

طوفان ایسایاس در آمریکا
طوفان ایسایاس در آمریکا Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مقام های مسئول در کانادا نسبت به بارش شدید باران در جنوب استان کبک هشدار داده‌اند.

آگهی

طوفان ایسایاس که سواحل شرقی آمریکا را در بر گرفته است به جنوب شرقی کانادا رسید. مقام های مسئول در کانادا نسبت به بارش شدید باران در جنوب استان کبک هشدار داده‌اند.

طوفان ایسایاس گردبادهایی در بخش‌هایی از آمریکا ایجاد کرده بود که در پی آن حداقل پنج نفر تا کنون کشته شده‌اند. 

سرعت طوفان ایسایاس که از کارولینای شمالی در آمریکا شروع شده تا ۱۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده که به خانه‌ها و درخت‌های بسیاری خسارت وارد کرده است.

بیس از سه میلیون و چهارصد هزار نفر بر اثر این طوفان با مشکل قطعی برق مواجه شده‌اند. آتش سوزی و سیلاب از جمله مواردی بوده که در پی این طوفان رخ داده است. از همین رو در برخی مناطق، مسئولان حالت فوق‌العاده اعلام کرده‌اند.

چگونگی مواجهه با یک حادثه طبیعی در دوره ای که با ویروس کرونا مواجه هستیم

با این حال سازمان ها و نهادهایی که در زمان حوادث طبیعی به کمک آسیب دیدگان می‌روند با وجود ویروس کرونا وظیفه دشوارتری دارند. از همین رو آنان با ارائه بسته های بهداشتی، درخصوص چگونگی جلوگیری از سرایت ویروس کرونا از جمله لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی توضیحاتی ارائه کرده‌اند.

همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده، صابون، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و ماسک از جمله وسائل ضروری است که افراد در هنگام حوادث طبیعی باید به همراه داشته باشند. همچنین برای محافظت از خود در برابر کرونا ضروری است تا شهروندان دست‌های خود را به صورت مرتب شسته و محل زندگی موقت خود را مرتب ضدعفونی کنند.

طوفان استوایی ایسایاس که در رتبه بندی در رده یک قرار می‌گیرد، کشورهایی مانند هائیتی و جمهوری دومینیکن را پیش از این در برگرفته بود.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

توفند لورا در لوئیزیانای آمریکا ۴ کشته و خسارات فراوان بر جای گذاشت

طوفان‌ دریایی «آمفان» سواحل بنگلادش و هند را درهم کوبید

طوفان دریایی همزمان با شیوع کرونا فیلیپین را در نوردید