تماشای پورن باعث افزایش اختلال نعوظ در مردان می‌شود

تماشای پورن باعث افزایش اختلال نعوظ در مردان می‌شود
Copyright 
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نتایج یک تحقیق دانشگاهی جدید نشان داده است که میزان تماشای پورن با افزایش اختلالات نعوظی در مردان ارتباط دارد. این گزارش را بخوانید.

آگهی

نتایج یک تحقیق دانشگاهی جدید نشان داده است که میزان تماشای پورن با افزایش اختلالات نعوظی در مردان ارتباط دارد.

در این تحقیق که به وسیله محققان در سه کشور بلژیک، بریتانیا و دانمارک انجام شده است، ۳ هزار و ۲۶۷ مرد شرکت داشتند و به ۱۱۸ سوال درباره عادات خودارضایی، تناوب تماشای پورن و دفعات ارتباط با شرکای جنسی خود پاسخ دادند.

پروفسور گانتر دو وین، از دانشگاه آنتورپ بلژیک که هدایت این تحقیق را در دست داشته است می گوید: «ما دریافتیم که بخش زیادی از مردان پورن تماشا می کنند: به طور متوسط ۷۰ دقیقه در هفته و معمولا ۵ تا ۱۵ دقیقه در هر دفعه.»

مطابق این پژوهش، حدود ۲۳ درصد از مردان زیر ۳۵ سال که به طور متناوب پورن تماشا می کردند در ارتباط گرفتن با شرکای جنسی شان از حدی از اختلال نعوظ رنج می بردند.

پروفسور وین می گوید: «ما دریافتیم که میان مقدار زمانی که افراد صرف دیدن پورن می کنند و بروز اختلالات نعوظی ارتباط بسیار قابل توجهی وجود دارد.»

پژوهشگران همچنین در این تحقیق متوجه شده‌اند که حدود ۹۰ درصد از مردان فیلم‌های پورن را جلو می زنند تا به تحریک کننده‌ترین صحنه‌ها برسند. همچنین ۲۰ درصد از آنان نیز گفته‌اند که هر دفعه پورن‌های شدیدتری احتیاج دارند تا به همان میزان برانگیختگی دفعه قبل برسند.

این تماشای اعتیادآور پورن مساله‌ای است که زندگی جنسی آنان را تحت تاثیر قرار داده است و تنها ۶۵ درصد مردانی که در پژوهش شرکت کرده اند گفته اند سکس با شریک جنسی‌شان را هیجان انگیزتر از تماشای پورن می دانند.

محققان این پروژه قرار است پژوهشی مشابه درباره ارتباط تماشای پورن و اختلالات جنسی در میان زنان انجام خواهند داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

از هر سه جوان آمریکایی یک نفر سال گذشته را بدون رابطه جنسی گذرانده است

رابطه تماشای فیلم پورن و تولید دی‌اکسید کربن

اعتراف نماینده سابق پارلمان آلمان به ذخیره کردن عکسهای پورنوی کودکان