انفجار و آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در تجریش دست کم ۱۹ کشته بر جای گذاشت

انفجار و آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در تجریش دست کم ۱۹ کشته بر جای گذاشت
Copyright عکس از خبرگزاری ایسنا
Copyright عکس از خبرگزاری ایسنا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شاهدان عینی به یورونیوز گفته‌اند این انفجار و آتش سوزی حدود ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه شب روی داده و چندین خودرو آتش‌نشانی و آمبولانس در محل حاضر شده‌اند.

آگهی

مرکز درمانی و تصویربرداری پزشکی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران در نزدیکی ایستگاه متروی تجریش شامگاه سه شنبه آتش گرفت و دست کم ۱۹ کشته بر جای گذاشت.

در تصاویر همرسان شده از این حادثه صدای مهیب دست کم دو انفجار پس از آغاز آتش‌سوزی در این مرکز شنیده می‌شود. شاهدان عینی به یورونیوز گفتند آتش سوزی و انفجار حدود ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه شب روی داده و چندین خودرو آتش‌نشانی و آمبولانس در محل حاضر شده‌اند.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید

علی القاصی مهر، دادستان تهران با اعلام آمار این واقعه گفت که ۱۵ تن از جان‌باختگان زن و ۴ تن از آنان مرد بوده‌اند. به گفته این مسئول قضایی ایران در شامگاه سه‌شنبه، جستجو برای یافتن قربانیان احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

پیش از این پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران از کشته شدن دست کم ۱۳ تن در این حادثه خبر داده بود.

به گفته صابریان دست کم ۶ نفر از حاضران در محل و نیز دو مأمور آتش‌نشانی نیز بر اثر این رویداد ناگوار زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

رسانه‌های داخلی به نقل از استانداری تهران علت احتمالی این رویداد را انفجار کپسول‌های گاز هلیوم اعلام کرده‌اند.

در تصاویر همرسان‌شده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، دود غلیظ ناشی از این آتش‌سوزی در آسمان دیده می‌شود و گروهی از افراد حاضر در ساختمان‌های اطراف نیز که در معرض استنشاق دود هستند، در کنار پنجره‌ها مشاهده می‌شوند.

شاهدان عینی همچنین به یورونیوز گفته‌اند که در لحظات اولیه جمعیت زیادی در محل حادثه تجمع کرده بودند اما پلیس از نزدیک شدن آنها جلوگیری کرده است. خبرنگاران تلویزیون و رسانه‌ها دیگر نیز از نزدیک شدن به محل حادثه و تهیه عکس و ویدیو منع شده‌اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

۳۳ هزار واحد پرخطر دیگر در تهران، حادثه کلینیک سینا اطهر «امنیتی» نبوده است

انفجار مخزن گاز در شرق تهران؛ پارچین بار دیگر در مرکز توجه‌ها قرار گرفت

انفجار بر اثر نشت گاز در پرشف اسلواکی ۷ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت