تقدیر از کارکنان بخش درمان به سبک کویت؛ اهدای ۵۰ هزار بلیط رایگان برای سفر هوایی

اهدای ۵۰ هزار بلیط رایگان به کارکنان بخش درمان در کویت
اهدای ۵۰ هزار بلیط رایگان به کارکنان بخش درمان در کویت Copyright AFP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

به گفته مسئولان شرکت هواپیمایی «جزیره ایرویز» این بلیط‌ها که تا پایان سال آینده میلادی اعتبار دارد، به نشانه تقدیر از تلاش‌های بی شائبه کارکنان بخش درمان و مراقبت‌های پزشکی بیمارستان‌ها در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

آگهی

شرکت هواپیمایی «جزیره ایرویز» کویت می‌گوید برای تقدیر از کارکنان بخش درمان ۵۰ هزار بلیط رایگان هواپیما کنار گذاشته است.

خبرگزاری رسمی کویت با اعلام این خبر به نقل از مسئولان شرکت هواپیمایی «جزیره ایرویز» آورده است که این شرکت برای تقدیر از افرادی که در صف نخست مبارزه با کرونا قرار داشته و نقش مهمی در بهبود بیماران مبتلا به کووید ۱۹ ایفا کرده‌‌اند هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است.

اختصاص ۵۰ هزار بلیط رفت و برگشت هواپیما از جمله این هدایا است که برای سفر‌های آتی کارکنان بخش بهداشت و درمان بیمارستان‌ها به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

به گفته مسئولان شرکت هواپیمایی «جزیره ایرویز» این بلیط‌ها که تا پایان سال آینده میلادی اعتبار دارد به نشانه تقدیر از تلاش‌های بی شائبه کارکنان بخش درمان و مراقبت‌های پزشکی بیمارستان‌ها در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

رئیس شرکت «جزیره ایرویز» با انتشار بیانیه‌ای یاد آور شده است که این اقدام در راستای توصیه‌های صباح احمد جابر آل صباح،‌ امیر کویت به دولت برای تقدیر از کارکنان بخش درمان به عنوان سربازان صفوف نخست مبارزه با همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ صورت گرفته است.

این شرکت هواپیمایی تصریح کرده که بلیط‌ها تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی اعتبار دارند و استفاده کنندگان می‌توانند با آنها به هر مقصدی سفر کنند.

نکته جالب اما این است که خود دولت در انتخاب و تایید افراد دارای صلاحیت برای بهره‌بردن از این امتیاز نقش ایفا می کند.

ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۹ هزار تن از شهرندان کویت را مبتلا کرده و بیش از ۲۳۰ نفر نیز به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ در این کشور جان باخته‌اند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قدردانی از کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا به سبک مردم هند

استقبال سرد و اعتراض‌آمیز کادر درمانی یک بیمارستان از نخست‌وزیر بلژیک

بریتانیا به هر خانواده کادر درمانیِ قربانی کرونا ۶۰ هزار پوند می‌پردازد