تظاهرات قایق‌سواران برلینی علیه «قرنطینه» به تکنوپارتی و مداخله پلیس ختم شد

DAVID GANNON/Berlin
DAVID GANNON/Berlin Copyright AFP
Copyright AFP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تظاهرات قایق‌سواران برلینی علیه محدودیت‌های وضع شده برای فعالیت‌های کلاب‌های شبانه پس از رسیدن شمار معترضان به ۳ هزار نفر و ختم شدن آن به تکنو پارتی با مداخله پلیس آلمان پایان یافت.

آگهی

تظاهرات قایق‌سواران برلینی علیه محدودیت‌های وضع شده برای فعالیت‌های کلاب‌های شبانه پس از رسیدن شمار معترضان به ۳ هزار نفر و ختم آن به تکنو پارتی با مداخله پلیس آلمان پایان یافت.

مطابق اعلام شهرداری برلین و بر پایه مجوز صادر شده، قرار بود روز یک‌شنبه حدود ۱۰۰ نفر با قایق‌رانی در کانال لندوِر اعتراض خود را نسبت به محدود شدن فعالیت کلاب‌های شبانه در این شهر و زیان فرهنگی و اقتصادی تعطیلی آنها ابراز کنند.

اما در عمل حدود ۳ هزار نفر سوار بر حدود ۴۰۰ قایق در این کانال تجمع کردند و پس از سر دادن شعار«برای فرهنگ؛ ما همه سوار یک قایق هستیم» شروع به پخش موسیقی‌های پر هیجان تکنو کرده و بدون رعایت ضوابط بهداشتی دوران کرونا به رقص و پایکوبی پرداختند.

این تظاهرات در نهایت با مداخله حدود ۱۰۰ نیروی پلیس به دلیل عدم رعایت قانون فاصله اجتماعی و پخش موسیقی با صدای بلند در نزدیکی مراکز درمانی حاشیه کانال لندور به پایان رسید.

انتشار تصاویر این تجمع اعتراضی با انتقاد گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی در آلمان نسبت به عدم رعایت فاصله اجتماعی و ضوابط بهداشتی دوران کرونا توسط شرکت کنندگان در این تظاهرات، مواجه شده است.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کرونا خاطرات تلخ اقتصادی اتحاد دو آلمان را زنده کرد

نگرانی از سرایت کرونا به فوتبال آلمان؛۳ ‌ مورد مشکوک تمرینات کایزرسلاوترن را تعطیل کرد

کلاه مخصوص کافه‌دار آلمانی برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی